donderdag 2 december 2021

You Can Create It kit!




Met de feestdagen in aantocht heb ik voor jullie een prachtige, al zeg ik het zelf, kerstkaart gemaakt. Het prachtige Peaceful Place Specialty Designer Series Paper maakt het wel heel makkelijk om de prachtigste kaartjes te maken. Dit kaartje heb ik gemaakt met de producten uit de November envelop.  De kit is met liefde samengesteld door Anja Luft en Heike Fallwickl. Op de linkerfoto staan de producten waarmee ik deze maand aan de slag kon gaan. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

   Stampin' Up!

Bij mijn kaartje staat het prachtige Peaceful Place Specialty Designer Series Paper centraal. De bijpassende stempelset heb ik zelf niet in mijn bezit, maar ondanks dat heb ik toch deze prachtige kaart kunnen maken door alleen maar het DSP te gebruiken. De tekst komt uit de nederlandse stempelset Wintergroeten. 

Stampin' Up! Peaceful Place dsp


En...... heb ik iets teveel gezegd? Het DSP doet echt het harde werk voor mij. Ik hou ervan!.

Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar hun website!  


Stampin' Up! Peaceful Place dsp



Stampin' Up! Peaceful place dsp


Stampin' Up! Peaceful place dsp




Stampin' Up! Peaceful Place dsp



Stampin' Up! Peaceful Place dsp





Stampin' Up! Peaceful place dsp


Alanna:

Stampin' Up! Peaceful place dsp






Stampin' Up! Peaceful Place dsp







Stampin' Up! Peaceful Place dsp



Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Wil jij ook kennismaken met verschillende producten van Stampin' Up!? Bestel dan nu de nieuwe You Can Create It kit (#1, 2022) voor slechts € 17,50. Klik hier om naar het bestelformulier te gaan.

Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten