vrijdag 21 januari 2022

NL - Stampin' Up! - Rainbow of Happiness bundel - notitieblokje

Er staat een nieuwe video online op mijn YouTube kanaal. Klik op onderstaande foto om naar de tutorial te gaan. 


Bij één van mijn favoriete budget winkels heb ik een aantal notitieboekjes gekocht. De maat van deze boekjes is ongeveer een A6 oftewel een standaard kaart maat. Deze boekjes zijn overal te koop en soms zijn ze een beetje saai, zoals deze. Toen ik de Rainbow of Happiness bundel zag, wist ik gelijk dat ik deze wilde gebruiken om een aantal notitie boekjes wat op te vrolijken.

Stampin' Up! Rainbow of Happiness

Met de Briliant Rainbow Dies heb ik uit de kleuren Bermuda Bay, Magenta Maddness, Mango Malody en Granny Apple Green de regenboog gestanst. Deze regenboog bestaat uit 4 bogen en met deze 4 kleuren, kun je dus 4 verschillende regenbogen samen stellen. Ze zijn niet allemaal volgens de regenboog spelregels, maar ze worden er niet minder leuk op toch?

Ik heb het stuk cardstock waaruit de bogen gestanst zijn gebruikt als mal om de bogen netjes naast elkaar te krijgen. De boogjes heb ik rechtstreek op het notitieboekje geplakt. Het enige wat ik daar aan toegevoegd heb zijn de wolkjes en de tekst. De tekst komt uit de Rainbow of Happiness stempelset. 

Stampin' Up! Rainbow of Happiness

Vindt jij de Rainbow of Happiness stempelset en de Brilliant Rainbow Dies net zo leuk als ik? Bestel ze dan samen als bundel met een extra korting van 10%. Doe je voor 258 februari een bestelling van € 60,= of meer, dan mag je een gratis Sale-A-Bration product uitzoeken (klik op de foto in de rechter kolom om te zien uit welke producten je kunt kiezen). Het prachtige Sunshine & Rainbows Designer Series Paper heb ik niet voor het project van vandaag gebruikt, maar past perfect bij de bundel. 

Deze bundel staat ook centraal bij de nieuwe Stamp Along Workshop Thuis-Editie #16. Dit pakket kost € 22,50 inclusief verzending in een brievenbusdoosje met Track & Trace en met dit pakket maken wij samen 5 projecten aan de hand van een werkbeschrijving en/of 5 exclusieve stap-voor-stap video tutorials. Dit pakket is zorgvuldig samengesteld en je ontvangt zelfs gratis 12 vellen van het Sunshine & Rainbows DSP als extraatje. Wil jij het Stamp Along Workshop Thuis-Editie #16 pakket bestellen? Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


Heb je vragen over het project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten