zaterdag 15 januari 2022

Stampin' Up! Lovely Stamper Video hop - Daffodil Afternoon DSP

Vandaag heb ik een super leuke en super snelle tutorial voor je. Deze tutorial is onderdeel van de Lovely Stampers Video Hop, waarbij ik samen met 10 teamgenoten jou inspiratie wil geven met de producten van Stampin' Up!. En om dit project te maken heb ik gebruik gemaakt van het prachtige Daffodil Afternoon Designer Series Paper die je tijdens de Sale-A-Bration gratis kunt verdienen bij een bestelling van € 60,=. De Sale-A-Bration duurt nog t/m 28 februari a.s. Ben jij benieuwd wat ik gemaakt heb? Klik op onderstaande foto om naar de YouTube tutorial te gaan. 

Stampin' Up! Daffodil Afternoon DSP


Zoals ik hierboven al schreef, vieren wij t/m 28 februari Sale-A-Bration en tijdens deze periode kun je voor elke € 60,= aan bestellingen iets moois uitkiezen uit de Sale-A-Bration brochure. Dit Daffodil Afternoon Designer Series Paper is één van deze producten. 

Stampin' Up! Daffodil Afternoon

En wat vind jij er van? En dit DSP past ook echt geweldig bij het Daffodil Daydream productpakket uit de januari-juni mini-catalogus. Een bundel die ik zelf nog niet heb, met de nadruk op nog, want wat nog niet is kan nog komen toch?

Stampin' Up! Daffodil Daydream

Nou genoeg gepraat over de producten. Wil je zien wat ik met het prachtige DSP heb gemaakt? Nou daar kom tie....

Stampin' Up! Daffodil Afternoon

Dit is een pocket kaart en deze maak je als volgt:
  • Snij een stuk gekleurd cardstock van 29 cm bij 10,5 cm (Daffodil Delight) en ril deze met de lange zijde boven op 14,5 cm en 25,5 cm.
  • Vouw de rillijnen. De rillijn van 14,5 cm is een bergvouw en de rillijn van 25,5 cm een dalvouw. 
  • Snij de volgende stukken gekleurd cardstock (Very Vanilla): een stuk van 10 cm bij 10,5 cm en een stuk van 10 cm bij 3 cm
  • Snij een stuk DSP van 9,5 cm breed bij 10 cm hoog en plak deze op het stuk cardstock uit de vorige stap van 10 cm bij 10,5 cm. Dit geheel plak je op de voorkant van de kaart (een gedeelte verdwijnt onder de "klep").
  • Snij een stuk DSP van 9,5 cm breed bij 2,5 cm hoog en plak deze op het stuk cardstock van 10 cm bij 3 cm. Deze strook plak je bovenop de klep. 
  • Om de pocket te maken strik je een stuk lint om de klep heen om deze te sluiten. 
  • Stempel een tekst op een restant stukje cardstock (Very Vanilla) en pons deze uit met de Tailored Tag Punch. Deze tag plak je op de kaart met een paar Stampin' Dimensionals. 
  • Voor in de pocket snij je een stuk gekleurd cardstock van 10 cm bij 14 cm.
  • Hierop plak je een stuk Very Vanilla cardstock van 9,5 cm bij 13,5 cm. Ik heb ervoor gekozen om het stuk Very Vanilla niet te bestempelen, maar mocht je dit wel graag willen doen, dan raad ik je aan dit te doen voordat je het op het stuk gekleurde cardstock plakt. 
Stampin' Up! Daffodil Afternoon

De tekst "van harte gefeliciteerd" komt uit de nederlandse Speciale Momenten stempelset. Deze stempelset kun je tijdens de Sale-A-Bration gratis verdienen bij een bestelling van € 120,=. In de stempelset zitten maar liefst 21 prachtige Nederlandse stempels. 

Stampin' Up! Speciale Momenten


Bestellen:
Heb je vragen over de producten van Stampin' Up! heb gebruikt? Heb je vragen over de Sale-A-Bration of wil je een bestelling plaatsen? Stuur  mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel plezier met de Lovely Stampers Video Hop en graag tot een volgende keer. 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten