woensdag 20 juli 2022

Stampin' Up! Caravan en Dennenstansen

Heb jij ze al voorbij zien komen? De geweldige Caravan en Dennen stansen die je tijdens de Sale-A-Bration gratis kunt verdienen bij een bestelling van € 120,=? Deze stansen passen perfect bij de Trees for Sale stempelset op bladzijde 39 van de juli-december catalogus. 

Om een aantal lieve mensen een fijne vakantie toe te wensen, heb ik een aantal kaartjes gemaakt met deze geweldige stansen. Wil jij weten hoe? Klik dan op onderstaande link om naar de gratis YouTube tutorial te gaan. 

Stampin' Up! Tree Lot dies

Is de set niet geweldig? Die caravan doet mij zeker aan de vakantie denken hoor! Ik heb 8 kaartjes mogen maken. Welke caravan heeft jouw lievelingskleur?

Stampin' Up! Tree Lot dies

Mijn lievelingskleur is Bermuda Bay zoals jullie misschien wel weten, maar weet je wat? Ik ben helemaal vergeten een Bermuda Bay versie te maken. Stom he! Ik vind ze eerlijk gezegd allemaal wel mooi, maar ik denk dat ik als ik moet kiezen toch voor Tahitian Tide ga. 

Stampin' Up! Tree Lot dies

Wil jij ook graag aan de slag met de Caravan en Dennen stansen? Plaats dan nu een bestelling van € 120,= exclusief verzending en bestel de stansen gratis mee. Je zult er zeker geen spijt van krijgen, want deze stansen zijn niet alleen leuk voor zomerse kaarten, maar je kunt er ook te gekke kerstkaarten mee maken. 

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!








Stampin' Up! Tree lot dies

Tree Lot dies/Caravan en Dennen stansen (gratis bij een bestelling van € 120,=)

Stampin' Up! Trees for sale

Trees for Sale stempelset (€ 27,=)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten