zaterdag 10 september 2022

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook Hop - gratis tutorial

Vandaag houden wij (het Lovely Stampers Team) op Facebook een hop. Graag willen wij je wat inspiratie geven met de geweldige producten van Stampin' Up!

Vandaag ga ik naar een feestje en daar had ik natuurlijk een kaartje voor nodig. Speciaal voor een hele lieve jonge dame heb ik dit kaartje gemaakt. 

Stampin' Up! Christmas Scottie

Als basis heb ik een stuk Sweet Sorbet cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik met de lange zijde boven gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. 

Daarna heb ik een stukje Basic White cardstock van 14 cm bij 10 cm genomen en deze heb ik bestempeld met het woordje Woof! uit de Christmas Scottie stempelset. Hiervoor heb ik de kleur Coastal Cabana genomen. Op de plek waar het cadeautje zit heb ik in het stuk Basic White cardstock een gleuf gemaakt, breed genoeg voor een Stampin' Dimensional maar kort genoeg om niet onder het cadeau uit te komen. Het Basic White cardstock heb ik met Dimensionals op de basiskaart geplakt, maar eerst heb ik een strook Sweet Sorbet gesneden van 2 cm bij 13 cm en deze heb ik een plekje gegeven onder de gleuf, terwijl het strookje aan de bovenkant van de kaart er nog ietsjes bovenuit komt. Om het strookje op zijn plek te houden heb ik op de achterkant van het Basic White cardstock een soort tunneltje gemaakt van Dimensionals. 

Stampin' Up! Christmas Scottie


Onderaan de strook Sweet Sorbet en onderaan de gleuf heb ik een Dimensional geplakt en hier bovenop een hondje geplakt. Als je nu bovenaan aan het strookje trekt, zie je het hondje van onder naar boven vershuiven. 

Om het hondje te "verstoppen" heb ik van de blokjes stempel een cadeau gemaakt en deze heb ik met Foam Strips op het Basic White cardstock geplakt. Het strikje heb ik van wit lint gemaakt, maar deze heb ik met een Stampin' Write Marker in de goede kleur gekleurd. Zo heb je altijd de goede kleur bij de hand. De tekst "tijd voor een feestje" komt uit de stempelset Tuinfluiters.

Het is echt super leuk om dit soort bewegende kaartjes te maken. 

Heb je vragen over de gebruikte producten en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Fijn weekend!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten