zaterdag 14 april 2018

Stampin'Up! Facebook hop Lovely Stampers - verjaardag

Het is weer tijd voor de maandelijkse Facebook hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is verjaardag, dus ik heb deze verjaardagskaart gemaakt!

Stampin'Up! Stylized Birthday

Ik heb voor deze kaart als basiskleur Tempting Turquois genomen. Deze prachtige kleur gaat helaas de Stampin'Up! collectie verlaten. Ik zal hem echt gaan missen! Voor de ballonnen heb ik alle blauwe tinten gebruikt die ik zelf in mijn bezit heb. Dit zijn van donker naar licht: Night of Navy, Dapper Denim, Pacific Point, Bermuda Bay, Tempting Turquois, Pool Party en Soft Sky. Naast de Tempting Turquois, zullen ook Dapper Denim en Soft Sky de collectie verlaten. Gelukkig komen er een heleboel nieuwe prachtige kleuren voor terug.

Stampin'Up! Stylized Birthday

Op de eerste foto kon je het ook al een beetje zien, maar op deze foto zie je heel goed dat ik de Clear Wink of Stella heb gebruikt voor een subtiel glimmertje! Dit geeft de kaart toch weer net iets extra's.

Stampin'Up! Stylized Birthday

De Happy Birthday heb ik gestempeld met de Stylized Birthday stempel. Deze stempel komt helaas ook niet terug in de nieuwe jaarcatalogus! Als je deze wilt hebben, bestel hem dan nu, want OP=OP!

Wil je zien wat mijn teamgenoten gemaakt hebben? Breng dan een een bezoekje aan mijn facebookpagina en via het Facebook hop bericht kun je dan doorklikken naar mijn teamgenoten.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik gebruikt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.


Heel veel stempelplezier!

Daniƫlle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten