vrijdag 13 april 2018

Stampin'Up! Picture Perfect

Deze week voelt echt als een feestweek! En dat is op zich heel raar, want Marit zit nog steeds in Roemeniƫ en ik mis haar echt wel een beetje hoor (of eigenlijk wel veel, maar niet doorvertellen he!). Het is echt rustig in huis. Morgen komt ze gelukkig weer terug en ze heeft vast de prachtigste verhalen!

Maar op mijn blog is het zeker weten feest. Maandag de geweldige impressie van HET Stampin'Up! feestje van het jaar, op mijn facebook een piepkleine impressie van mijn workshop met Darcy en Mike van Stampin'Up! headquarters en woensdag een super eenvoudige giftcard.

Vandaag drie kaartjes die ik eerder al gemaakt heb voor de inspiratietafel die ik mocht verzorgen voor de Teamdag van de Lovely Stampers.
Stampin'Up! Picture Perfect

Bij deze serie kaartjes staat het Picture Perfect Party Designer Series Paper centraal. Want dit kaartje is daadwerkelijk een basiskaart, een mat van Bermuda Bay Cardstock en een mat DSP. Stempel erop uit de Picture Perfect Birthday stempelset. Een stukje Bakers Twine en klaar is je kaartje.

Stampin'Up! Picture Perfect

Ook deze kaart is heel eenvoudig om te maken. Je neemt de basiskaart en daar plak je een strook Berry Burst cardstock op. Je maakt een banner van het Picture Perfect Party DSP en dan hoef je eigenlijk alleen nog maar wat kaarsjes en een tekst op de cirkel te stempelen. Wat strookjes Lemon Lime Twist cardstock erbij en wat embellishments en je kaartje is klaar!

Stampin'Up! Picture Perfect

Dit kaartje is zeker niet ingewikkeld om te maken, maar heeft wel net iets meer werk nodig. De mat Bermuda Bay cardstock heb ik embost met de Scattered Sequins Dynamic Textured Impressions Embossing folder en deze heb ik daarna op de basiskaart geplakt. Daarbovenop heb ik een strook geplakt met de tekst uit de Picture Perfect Birthday stempelset. Als laatste heb ik twee hoedjes geknipt uit de Picture Perfect Party DSP en deze heb ik met een bolling op de kaart geplakt zodat er een 3d effect ontstaat. Dit idee had ik gezien op Pinterest en ik moest hem gewoon zelf uitproberen. Het resultaat is geweldig! De kaart is natuurlijk wel iets moeilijker te posten, maar juist misschien wel weer leuk om geld in cadeau te geven.

De Picture Perfect Party DSP gaat helaas niet mee naar de nieuwe catalogus. Dus ben jij net als ik verliefd op dit papier, bestel het dan nu, want OP = OP!  Heb je vragen over deze kaarten of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!


 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten