dinsdag 10 april 2018

Stampin'Up! Retiring Products



Gisteravond is de 'Retired list' bekend gemaakt. Dit is een lijst met producten die niet meer in de nieuwe jaarcatalogus staan. Deze producten zijn nog t/m 31 mei 2018 verkrijgbaar of tot zolang de voorraad strekt.

Hieronder heb ik foto's geplaatst van de stempelsets die eruit gaan. Ik hoop dat dit het wat makkelijker voor je maakt om te zien om welke stempelsets het gaat.


Een heleboel bundels zullen niet meegenomen worden naar de nieuwe catalogus. Dit betekent niet perse dat de set er dan ook uit zal gaan, maar ze zullen niet meer als bundel verkocht worden. Wil je toch 10 % besparen, dan is dit het moment om de bundel aan te schaffen. Klik op onderstaande link om te zien welke sets niet meer als bundel verkocht zullen worden in de nieuwe jaarcatalogus. 

Retiring Bundles

Als laatste is er ook nog een lijst met andere producten die gaan verdwijnen. Klik op onderstaande plaatje om te zien om welke producten dit gaat. 

Everything Else

Schrik niet van deze lijst, want ALLE inkpads staan erop. Dit is niet omdat alle kleuren gaan verdwijnen, maar dit komt omdat er een nieuwe inkpad is ontwikkeld. Hierover zal ik later wat meer vertellen. 



Stampin'Up! introduceert de Colour Revamp! Dit betekent dat een aantal kleuren wel zullen verdwijnen, maar dit betekent ook dat er een aantal favorieten juist weer terugkomen. Daarnaast komen er natuurlijk ook een aantal hele nieuwe kleuren bij. 

Dit zijn de kleuren die zullen verdwijnen.


Gaat je favoriete kleur eruit? Of heb je een refill nodig van een lievelingskleur? Bestel deze dan snel, want OP = OP! Ik wil je hierbij nog wel heel graag laten weten, dat Flirty Flamingo terug komt in de nieuwe collectie!

Ik snap dat het misschien wat kan duizelen, maar laat het mij gerust weten als ik je ergens mee kan helpen! Stuur mij gewoon een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Graag tot gauw!

Daniƫlle



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten