vrijdag 1 juni 2018

Stampin'Up! De nieuwe jaarcatalogus is uit!

Het is eindelijk 1 juni 2018!!!!

Je zult wel denken 'ja en?' Dat betekent dat vandaag de nieuwe jaarcatalogus live gaat! Er zijn een heleboel producten die 'mee' zijn gegaan naar de nieuwe catalogus, maar er staan ook heel veel prachtige nieuwe producten in. Neem snel een kijkje door op onderstaande foto te klikken.


Is de voorkant niet prachtig en fleurig met al die nieuwe kleuren? Zoals je misschien al weet is er een zogenaamde Color Revamp geweest. Ik heb deze al eens op mijn blog laten zien, maar voor de zekerheid zal ik hieronder de nieuwe kleurenfamilies laten zien.

Als eerste wil ik je naast de In Colors 2017-2019 de nieuwe In Colors 2018-2020 laten zien. Zijn ze niet prachtig?


Tijdens de Color Revamp heeft Stampin'Up! de kleurenfamilies opnieuw ingedeeld. Dit zijn de nieuwe families.


Ik kan mij zo voorstellen, dat het nu moeilijk is om te zien wat nu precies de nieuwe kleuren zijn. Mint Macaron, Poppy Parade, Mossy Meadow en Flirty Flamingo zijn terug van weggeweest. Naast deze vier kleuren zijn onderstaande nieuwe kleuren aan de kleurenfamilies toegevoegd. 
Wat vind jij van de nieuwe kleuren? Zijn ze niet geweldig? Ik kijk nu al uit naar alle nieuwe projecten die voorbij gaan komen met deze nieuwe kleuren en de nieuwe stempelsets.

Heb je vragen over de nieuwe jaarcatalogus? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Vind je het niet handig om de catalogus digitaal te bekijken, dan kun je een catalogus opvragen door mij een mail te sturen.  Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Mijn klanten krijgen er automatisch eentje gratis toegestuurd. 

Ik wens je heel veel plezier met de nieuwe catalogus en graag tot morgen!

Danielle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten