zaterdag 9 juni 2018

Stampin'Up! Lovely Stampers Facebookhop juni 2018

Welkom bij de maandelijkse Facebookhop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is 'de nieuwe jaarcatalogus'.

Er staat zoveel moois in de nieuwe jaarcatalogus dat ik bijna niet weet waarmee ik wil 'spelen'. Ik noem het bewust spelen, want wat is het geweldig om met de prachtige producten te werken. Alles is zo mooi op elkaar afgestemd!

Voor mijn kaartje van vandaag heb ik gekozen voor de Delightfully Detailed Laser-Cut Specialty Paper. Dit Specialty Paper is zo delicaat dat het haast op kant lijkt! 

Het snijden/knippen van dit papier moet wel met beleid gebeuren, maar als je eenmaal een stuk hebt, dan is het resultaat in één woord geweldig. 


Als basis heb Thick Whisper White genomen en daarop heb ik een mat van Rich Razzleberry geplakt. Uit de Delightfully Detailed Laser-cut Specialty Paper heb ik deze mat gesneden. Dit papier heeft een witte kant en een Vanilla kant. De witte kant heb ik gesponst met de kleur Powder Pink. Daarbij heb ik een strook Powder Pink cardstock gepakt en hierop heb ik de tekst gestempeld uit de Nederlandse stempelset 'in de bloemetjes zetten'. De strook heb ik door het motief heen gehaald en daarna heb ik de Specialty Paper op de kaart geplakt!


Dit kaartje is heel eenvoudig om te maken en het resultaat is echt geweldig!

Dit Specialty Paper is een onderdeel van een hele suite! Hierbij een heel mooi filmpje van alle producten gemaakt door Stampin'Up!


Heb je vragen over dit kaartje en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!

Ik hoop dat je een heleboel inspiratie hebt opgedaan met onze Facebookhop en heel graag tot een volgende keer!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten