woensdag 26 september 2018

Stampin' Up! Colorful Seasons

Ook vandaag weer een herfst kaartje op mijn blog. Het is in dezelfde stijl als afgelopen maandag, maar toch is hij heel anders!

Stampin' Up! Colorful Seasons

Voor deze kaart heb ik alleen een basis gebruikt van Thick Whisper White cardstock. Op deze kaart heb ik een gedeelte gemaskeerd met post-it tape waardoor er een balk in het midden ontsond. Deze balk heb ik gesponst met de Sponge Daubers en de kleuren Daffodil Delight, Mango Melody, Pumpkin Pie en Real Red. Het is een beetje spelen met de kleuren totdat je helemaal tevreden bent. Daarna heb ik het blad uit de Colorful Seasons stempelset er bovenop gestempeld met Early Espresso inkt. De 'Just Breathe' komt uit dezelfde stempelset. Om de kaart helemaal af te maken heb ik met de Seasonal Layers Thinlits Dies een blad gestanst uit een stukje Wood Textures Designer Series Paper.

Stampin' Up! Colorful Seasons

Omdat ik de kaart nog wat saai vond, heb ik met de Clear Wink of Stella de lijnen van de bladeren overgetrokken zodat er glitterlijnen ontstonden. Dit vond ik nog steeds niet helemaal naar mijn zijn, dus heb ik mijn Stampin' Spritzer gepakt die ik gevuld heb met Alcohol en een beetje Frost White Shimmer paint uit de herfst-/wintercatalogus. Ik heb de gehele balk lichtjes gespritzt waardoor er een soort glimmermist op de kaart achter blijft. Het is echt prachtig! Hier ga ik zeker nog verder mee spelen.

Heb jij de nieuwe herfst-/wintercatalogus nog niet gezien? Klik dan hier voor de digitale versie. Wil je liever een papieren catalogus? Ik stuur je er graag eentje toe. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en dan komt het helemaal voor elkaar. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Wil je ook graag de jaarcatalogus ontvangen? Dat kan uiteraard ook. Geen enkel probleem.

Heb je nog vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en/of een catalogus aanvragen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




gebruikte producten: 

Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten