vrijdag 21 september 2018

Stampin' Up! Gefeliciteerd met de Animal Outing

Een week van uitersten op mijn blog, want de kaart van vandaag heb ik gemaakt voor een hele lieve jonge dame die pas geleden 8 is geworden. Ik kon het niet laten om weer die super leuke neushoorn uit de stempelset Animal Outing te gebruiken.

Stampin' Up! Animal Outing

Als eerste heb ik op de achtergrond de Happy Birthday gestempeld. Hiervoor heb ik de Stamparatus gebruikt, waardoor ik heel makkelijk de Happy Birthday meerdere keren onder elkaar heb kunnen stempelen. Daarna heb ik de neushoorn uit de Animal Outing stempelset gestempeld met Memento inkt en deze heb ik daarna ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleur Smokey Slate. Voor het vogeltje heb ik de Bermuda Bay gebruikt. De neushoorn heb ik uitgestanst met Layering Circle Framelits Dies. Hieronder heb ik een stuk Bermuda Bay cardstock geplakt die ik uitgestanst heb met een Scaloped Circle uit deze zelfde set.

Stampin' Up! Animal Outing

Als laatste heb ik ook nog een strook uit de Animal Expedition Designer Series Paper pack op de kaart geplakt.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stamparatus
[148187]
€ 59,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen: