donderdag 20 september 2018

Stampin' Up! Tutorial Giftcardhouder

Afgelopen zaterdag stond ik op de Hobby en Kunstmarkt hier in IJsselstein. Het was echt geweldig! Tijdens deze markt verkocht ik giftcardhouders en ik kreeg een bestelling van 3 stuks, dus deze heb ik snel maar even gemaakt!

Toen ik bezig was de gifcardhouders te maken, bedacht ik mij misschien is het wel leuk jullie te laten zien hoe het werkt. Dus ik heb een tutorial opgenomen.


Deze giftcardhouders heb ik gemaakt met de Stampin' Up! Envelope Punch Board. Je neemt een stuk Designer Series Paper van 6" bij 6". Deze pons je op 2 5/8" en daarna ril je. Je draait het DSP een kwartslag en legt de rillijn precies ter hoogte van het pijltje en daar pons je en ril je weer. Dit herhaal je nog 2x. Als je wilt kun je met de Envelope Punch Board ook de hoeken afronden. Vouw het DSP op de rillijnen en plak je envelop in elkaar.

Stampin' Up! giftcardholder garden impressions

Neem daarna een strook cardstock van 21 cm bij 4 cm en vouw deze om de envelop heen. Let er alleen even op dat je de strook niet te strak er omheen vouwt, want het is een bellyband en je wilt hem natuurlijk wel gewoon van de envelop afschuiven.

Stampin' Up! Gifcardholder Tropical Escape

Het is nu tijd om de bellyband te versieren. Dit kan op heel veel verschillende manieren. Naast de twee bovenstaande gifcardholders, die je in mijn filmpje terug kunt zien, heb ik ook nog een giftcardholder gemaakt ter inspiratie. Hiermee wil ik graag laten zien, dat alles mogelijk is.

Stampin' Up! Giftcardholder Wood Textures

Zijn ze niet geweldig? Naast dat je er een giftcard in cadeau kunt geven, kun je dit envelopje uiteraard ook gewoon gebruiken om iemand geld te geven voor bijvoorbeeld een verjaardag. 

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Voor nu wens ik je heel veel kijk- en stempelplezier!





gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten