maandag 15 oktober 2018

Stampin' Up! Demodag in Dordrecht

Een paar weken geleden ben ik bij de Demodag van mijn teamgenootjes Hélène den Breejen en Kaylee van Es geweest. Zij organiseerden voor het eerst in Nederland een workshopdag voor 48 Stampin' Up! demo's. Het was echt een geweldige dag, maar doordat ik deze dag wat hand en spandiensten heb geleverd, had ik de projecten nog niet helemaal af gekregen. Deze heb ik afgelopen weekend afgemaakt en nu wil ik jullie heel graag laten zien wat het eindresultaat is.

Dit is mijn mini-album:

Stampin' Up! Mini-album demodag

Dit is de voorkant van het mini-album! Voor dit mini-album hebben we Thick Whisper White cardstock, Crumbcake cardstock en de Brights Designer Series Paper in de kleur Bermuda Bay gebruikt. In het workshoppakket zat een heel pak van de Brights 6"x 6" Designer Series Paper. Wat een verwennerij he!

Stampin' Up! Mini-Album demodag

 Als je het mini-album openklapt, zit er aan de binnenkant een soort doosje met hierin het daadwerkelijke albumpje. Dit album heeft zo'n beetje het formaat van een ansichtkaart.

Stampin' Up! Mini-album demodag

Dit album bestaat uit een aantal blaadjes Whisper White en aan de buitenkant zit Crumbcake cardstock. Het boekje hebben we versierd met een stukje Vellum en een strookje Brights DSP en we hebben het boekje vastgebonden met een stukje Bermuda Bay mini striped Ribbon. Voor het glimmertje kregen wij een Galvanized button. In dit album zit nog niets, maar ik zal er zeer binnenkort foto's in gaan plakken van een dagje uit. De tekst komt trouwens uit de Colorful Seasons stempelset.

Stampin' Up! mini album demodag

Helaas kreeg ik het mini-album niet helemaal uitgeklapt op de foto. Dit komt doordat mijn fotostudiootje (nou ja het is meer een witte box met wat lampjes) gewoon niet groot genoeg is daarvoor. Daarom heb ik van beide kanten maar een foto genomen in de hoop dat jullie hiermee een idee krijgen van hoe hij in elkaar zit.

Stampin' Up! mini album demodag

Op beide zijflappen is er een ruimte om iets te schrijven en er zit een pocket in om een herinnering in te stoppen.

Het was echt een geweldige dag en we hebben nog veel meer projecten gemaakt, maar die zal ik jullie later deze week laten zien.

Heb je vragen over dit project en/of de gebruikte producten? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil jij zelf ook eens een worskhopdag mee willen maken? Geef je dan nu op voor mijn workshopdag op 17 november a.s. Deze dag maken wij een groot project (de adventsboom) en een aantal kleinere projecten (kaarten en doosjes) helemaal in de kerstsfeer. De kosten voor deze dag is € 29,95 en dit is inclusief een goed gevuld worskhoppakket, een eenvoudige lunch en de hele dag koffie/thee met wat lekkers. Wil je wat meer informatie en/of wil je je graag opgeven voor deze dag? Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten