zaterdag 13 oktober 2018

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook Hop Oktober 2018




Welkom bij de Facebook Hop van de Lovely Stampers. Het thema is Designer Series Paper. Ik hoor je nu al denken, maar dit is toch een blog? Dat klopt! Niet al mijn teamgenootjes hebben een blog, dus vandaar dat wij ervoor gekozen hebben om een Facebook Hop te doen, zodat iedereen uit het team mee kan doen. Maar omdat ik heel graag blogs schrijf, heb ik deze gelegenheid natuurlijk gelijk aangegrepen om ook een blog met wat meer uitleg te schrijven.

Stampin' Up! Garden Impressions DSP

Tijdens deze hop zetten wij het prachtige Designer Series Paper (DSP) van Stampin' Up! in het zonnetje. Je kunt er zoveel mee doen. Denk aan mini-albums, achtergronden op kaarten, doosjes en ga zo maar door. Als ik bijvoorbeeld een doosje of een kaartje gemaakt heb, hou ik altijd restant stukjes DSP over. Deze stukjes bewaar ik allemaal, want ik vind het gewoon te mooi en zonde om weg te gooien.

Stampin' Up! Garden Impressions DSP

Voor deze kaart heb ik mijn restantjes van de Garden Impressions DSP bij elkaar gepakt en dit heb ik met mijn Trimmer in strookjes van 1 cm gesneden. Daarna heb ik een stuk Whisper White van 9,5 cm bij 13,5 gepakt en hierop heb ik een stuk Multipurpose Adhesive Sheet geplakt. Hierdoor werd het voor mij heel makkelijk om de stroken DSP erop kon plakken.

Stampin' Up! Garden Impressions DSP

Zoals je kunt zien heb ik een soort visgraatmodel aangehouden, maar je kunt ze uiteraard ook staand, liggend of diagonaal opplakken. Ik vind het resultaat echt geweldig en ik ben superblij dat ik een keertje de restantjes heb kunnen gebruiken. Heb ik ze toch niet voor niets bewaard!

Voor de tekst en de label heb ik trouwens de Stitched All Around bundle gebruikt.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Heb je gewoon een vraag of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten

Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

2 opmerkingen:

  1. Hij is leuk en wat een goed idee om de adhesive sheets hiervoor te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Die Multipurpose Adhesive sheets zijn echt superhandig hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen