woensdag 10 oktober 2018

Stampin' Up! Workshop kaartje Puur Natuur

Vorige week tijdens de workshopavond zijn wij heerlijk aan de slag gegaan met de Nederlandse stempelset Puur Natuur. Eén van de kaartjes die wij gemaakt hebben deze avond is deze:

Stampin' Up! Puur Natuur - Rooted in Nature

Het kaartje ziet er misschien wat ingewikkeld uit, maar in principe is dit helemaal niet zo. Als eerste stempel je de twee blaadjes  met Tranquil Tide inkt op je basiskaart van Thick Whisper White cardstock. Daarna neem je een restant stukje Whisper White cardstock en hierop stempel je de boomstam in de kleur Soft Suede en de blaadjes in Crumb Cake. De blaadjes kun je uitstansen met de Nature's Roots Framelits Dies. Voor de boomstam is geen stans, maar deze kun je heel makkelijk zelf uitknippen.

Stampin' Up! Puur Natuur - Rooted in Nature

Daarna heb ik een banner geponst van een stuk Whisper White van 1" breed met de Banner Punch. Ook heb ik een strook genomen van de Nature's Poem Designer Series Paper van 1" breed en ook hiervan heb ik een banner geponst. Daarnaast heb ik een stukje Nature's Twine genomen en deze heb ik op de achterkant van de banners geplakt. Als laatste heb ik een aantal Faceted Dots gebruikt om de kaart wat bling te geven.


En ik wil jullie nog heel snel even wat laten zien. Begin van de avond ziet de workshoptafel er zo uit, maar zodra de dames aan de slag gaan, krijg je een heerlijke creatieve chaos! En zo hoort het!


Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een workshop bijwonen? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Nature's Twine
[146342]
€ 11,00
Faceted Dots
[146910]
€ 7,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten