donderdag 20 december 2018

Stampin' Up! All is Bright Christmas Cracker maken in centimers

De kerst staat voor de deur en het is echt de leukste tijd om elkaar (kleine) kadootjes te geven. Vandaag ga ik met jullie een Christmas Cracker maken met het All is Bright Designer Series Paper en het leuke is.... mijn filmpje is in centimeters!

  • Neem een stukje DSP van 15 cm bij 13 cm.
  • Leg de langste kant bovenaan de trimmer en ril op 2,5 cm - 3,5 cm - 4,5 cm - 10,5 cm - 11,5 cm en 12,5 cm
  • Draai het DSP een kwartslag en ril op 3 cm - 6 cm - 9 cm en 12 cm. 
  • Vouw de rillijnen
  • Neem de Envelope Punch Board en leg de lange kant op 11,5 cm en pons op elke horizontale rillijn (zie het filmpje). Doe dit ook aan de andere kant. 
  • Als je alle lijnen gehad hebt, plak je de cracker in elkaar.
  • Neem wat ribbon en maak door middel van een strik de cracker compleet.
  • Versier nu je cracker bijvoorbeeld met een tekst.
Stampin' Up! All is bright Christmas Cracker in centimeters

Heb je nog vragen over de Christmas Cracker of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Alle producten die in de najaars-/wintercatalogus staan en die ons gaan verlaten (er zijn een aantal producten die gelukkig gewoon verkrijgbaar blijven), kun je nu aanschaffen met korting (zolang de voorraad strekt). Zo ook de All is Bright Designer Series Paper. Wacht dus niet te lang als je dit DSP graag wilt hebben. 

Wil je geen filmpje meer missen? Abonneer je dan nu op mijn YouTube kanaal. Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden. 

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten