vrijdag 21 december 2018

Stampin' Up! Vrolijk kerstfeest lieve collega's!

Elk jaar heb ik de traditie om met de feestdagen een kleinigheidje voor mijn collega's te maken ipv een kerstkaartje. De inspiratie voor dit jaar kwam al tijdens Onstage en wel van een collega Stampin' Up! demonstratrice Annette Elias (klik hier om naar haar blog te gaan). Ik had met haar geswapt en ik heb toen dit sneeuwbolletje van haar gekregen. Annette dankjewel voor dit geweldige idee!

Stampin' Up! Making Every Day Bright

Is het niet geweldig? De pinguin komt uit de stempelset Making Every Day Bright. Verder heb ik de Christmas Bulb Builder Punch gebruikt om de pinguin uit te ponsen, de 2"circle punch om de bodem te maken en voor het hangertje heb ik de Classic Label Punch gebruikt. 

Stampin' Up! Making Every Day Bright

De Making Every Day Bright stempelset staat in de najaars-/wintercatalogus en is nog verkrijgbaar t/m 2 januari, maar zolang de voorraad strekt. Dus wil je deze set bestellen? Bestel hem dan nu. Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag!

Heb je vragen over dit project? Dan kun je mij uiteraard ook een mail sturen. 

Heel veel stempelplezier!


Gebruikte producten:

2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten