vrijdag 28 december 2018

Stampin' Up! Gingham Gala!

De kerstdagen zijn voorbij en het nieuwe jaar staat voor de deur! Het nieuwe jaar betekent ook de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus. En er staan weer geweldige producten in.

Vandaag laat ik jullie vast een sneak peek zien van de Gingham Gala suite, die vanaf 3 januari a.s. verkrijgbaar zal zijn. Bij het openslaan van de nieuwe catalogus viel mijn oog gelijk op deze geweldige set. Ik heb er nog een kalendertje mee gemaakt.

Stampin' Up! Gingham Gala

Als achtergrond heb ik de Gingham Gala Designer Series Paper gebruikt. Aan de ene kant van het DSP staat een grote blok en aan de andere kant een kleinere blok! Daarnaast zijn het allemaal vrolijke lente-achtige kleurtjes! De kleuren die ik vandaag gebruikt heb zijn Grapefruit Grove en Highland Heather.

Stampin' Up! Gingham Gala

De vlinders komen uit de nieuwe Nederlandse stempelset Vlinderdans! In deze set zitten verschillende soorten vlinders in twee maten. Deze stempel je samen en kun je tegelijk uitponsen met de Butterfly Duet Punch. Zijn ze niet prachtig! Dit kalendertje heb ik een tijdje geleden ook al eens gemaakt, dus wil je nog eens nalezen hoe ik ze precies gemaakt heb? Klik dan hier om naar die blog te gaan.

Stampin' Up! Vlinderdans

Wil jij ook eens kennismaken met deze prachtige producten? Kom dan 8 januari om 19.30 uur naar mijn workshop in IJsselstein. Deze avond maken wij 3 projecten met deze geweldige Gingham Gala Suite. De kosten voor de workshop zijn € 10,= en dit is inclusief de benodigde Stampin' Up! materialen en een uitgebreide werkomschrijving. Uiteraard zorg ik deze avond voor een heerlijk kopje koffie/thee met wat lekkers! Wil je je opgeven voor de workshop? Stuur dan nu een mail naar danielle.kassing@gmail.com

Wil jij graag een voorjaars/zomercatalogus ontvangen samen met de Sale-A-Bration brochure? Stuur mij dan gewoon even een mailtje en ik zal je er dan spoedig één toesturen. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten m.u.v. de nieuwe producten uit de voorjaars/wintercatalogus:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten