zaterdag 8 december 2018

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook hop


Welkom bij mijn blog die bij de Facebook hop van de Lovely Stampers hoort. Het thema van deze maand is Nieuw Jaar in het breedste zin van het woord. En ik heb het deze keer wel heel letterlijk opgevat.

Dit is mijn 'kaartje'.

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty Designer Series Paper - kalender 2019

Ik heb met een basiskaart een bureau kalender gemaakt met daarop het Nieuwe Jaar! Ik heb een stuk Thick Whisper White genomen van 29 cm bij 10,5 cm en deze heb ik gerild op 14,5 cm. Hier bovenop heb ik een kant en klaar kalendertje geplakt op een mat van Mint Macaron cardstock. Op de basiskaart heb ik ook een stuk Frosted Floral Specialty Designer Series Paper geplakt van 10 cm bij 7 cm en hierop heb ik twee strookjes geplakt van 10,5 cm bij 2 cm. Als laatste heb ik er een strikje omheen gemaakt met een stukje witte Baker's Twine.

De cijfers komen uit de stempelset 'Make a Difference' en de stippeltjes komen uit de Nederlandse stempelset 'In de bloemetjes zetten' en heb ik beiden met Mint Macaron inkt gestempeld.

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty Designer Series Paper kalender 2019

Onderaan de kaart (aan de binnenkant) heb ik een extra stukje Whisper White geplakt, zodat er een 'pootje' ontstaat. En zie je de shimmer op deze foto? Deze is echt prachtig!

Omdat iedereen zo super enthousiast reageerde, heb ik een tutorial gemaakt van dit kaartje. Kom jij ook een kijkje nemen? Vind jij het leuk om mij te volgen en geen één filmpje meer te missen? Druk dan op de abonneerknop. Ik zou dat heel leuk vinden!



De Frosted Floral Specialty Designer Series Paper staat in de herfst-/wintercatalogus en is nog maar t/m 2 januari te verkrijgen of zolang de voorraad strekt. Dus wil je dit DSP echt hebben, bestel het dan nu! Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag!

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten