vrijdag 7 december 2018

Stampin' Up! Nog een kindje geboren!

Deze week heb ik volop geboortekaartjes gestuurd. Is dat niet geweldig! Dit zijn wel favoriete kaartjes om te mogen maken. En zeker als ik het prachtige papier van de Frosted Floral Specialty Designer Series Paper mag gebruiken uit de You Can Create It kit van Hélène den Breejen.

Ik heb dit kaartje gemaakt voor een lief klein meisje.

Stampin' Up! Frosted Florak Specialty DSP en animal outing

Als basis heb ik voor deze kaart Thick Whisper White cardstock gebruikt van 29 cm bij 10,5 cm gerild op 14,5 cm. Daarna heb ik van de voorkant een strook van 5 cm gesneden en daarna een strook van 4,5 cm. De middelste strook heb ik genomen om de Giraffe erop de stempelen uit de Animal Outing stempelset en de ster uit de Little Twinkle stempelset. Ik heb het strookje wel eerst iets ingekort, maar helaas weet ik niet meer hoeveel. Dit is een beetje op gevoel gegaan, sorry.

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty DSP en Animal Outing

Onder het bestempelde stukje cardstock heb ik een mat van Mint Macaron geplakt. Deze mat is een halve centimer groter dan het Whisper White en daardoor onstaat er een mooi randje. Voor de twee stroken van 5 cm bij 10,5 cm heb ik twee stukjes Mint Macaron cardstock gesneden van 4,5 cm bij
10 cm en twee stukjes Frosted Floral Specialty DSP van 4 cm bij 9,5 cm. Dit alles heb ik op de stroken geplakt.  Zie je die glans op het papier? Het is echt prachtig!

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty Designer Series Paper en Animal Outing

Als laatste heb ik de bestempelde strook overdwars op de kaart geplakt en je heb gelijk een hele leuke simpele funfold.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten