donderdag 6 december 2018

Stampin' Up! Je eigen kerstbal maken!

Na een heerlijk Sinterklaasfeest gaan wij volle bak aan de kerstprojecten. Vandaag laat ik jullie in mijn filmpje zien hoe je heel makkelijk een eigen kerstbal kunt maken! Het is echt niet moeilijk!


Zijn ze niet geweldig? Voor de kerstbal heb je het volgende nodig:

  • Een halve plastic kerstbal (verkrijgbaar bij een hobbywinkel of je favoriete budgetwinkel)
  • De Layering Circle Framelits Dies. 
  • Met de een na grootste cirkel stans stans je een cirkel uit een stukje Whisper White cardstock
  • Met de grootste scalloped cirikel stans je een 'cirkel' uit een stukje Poppy Parade cardstock
  • Op het stukje Whisper White stempel je de bomen uit de Puur Natuur stempelset met de kleur Mossy Meadow. Ik heb zowel volle sterkte gestempeld als een keertje afgestempeld. Dit geheel plak je op de Poppy Parade 'cirkel'.
  • Als laatste plak je Mrs Claus van het Santa's Workshop DSP op de bomen. Het DSP is helaas niet meer verkrijgbaar, maar de stempelset Signs of Santa gelukkig nog wel. Hiermee kun je uiteraard ook Mrs Claus stempelen en daarna inkleuren.
  • Doe een dun laagje Multipurpose Liquid Glue op de rand van de kerstbal, stop wat nep sneeuw in de bol en plak dit bovenop de cirkel. 
  • Je heb nu alleen nog maar een lintje nodig en je bal is klaar. 

Stampin' Up! Kerstabal met Santa's worskhop dsp

Ik heb nog een paar ballen over, dus ik ga er snel nog een paar bij maken voor in de boom. Wanneer zet jij je boom op?

In mijn filmpje laat ik je nog iets leuks zien om te doen met het nep sneeuw en stempels. Wil je weten wat? Bekijk dan snel het filmpje.

Heb je nog vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.



Graag wil ik onder de aandacht brengen, dat de meeste producten uit de herfst-/wintercatalogus nog maar t/m 2 januari verkrijgbaar zijn of zolang de voorraad strekt. Klik hier om te zien om welke producten het gaat. Als hier nog een stempelset tussen zit, die je heel graag wilt hebben, bestel het dan nu, want op = op. Daarnaast zijn er ook een flink aantal Stampin' Up! producten uit de herfst-/wintercatalogus in de aanbieding! Wie weet zit er iets voor je tussen.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Big Shot
[143263]
€ 120,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten