maandag 10 december 2018

Stampin' Up! Making Christmas Bright!

Druk, druk, druk, druk, druk! Er is zoveel te doen, maar ik heb zeker nog wel wat tijd nodig om nog een aantal kerstkaarten te maken. Ik was dit jaar bijtijds begonnen, maar toch heb ik er nog niet genoeg!

Eén van mijn favoriete kerst stempelsets is de Making Christmas Bright stempelset. Deze heb ik dan ook gebruikt voor dit kaartje!

Stampin' Up! Making Christmas Bright stempelset

Hoe maak je deze kaart:

  • Neem een basiskaart van Thick Whisper White van 21 cm bij 14,5 cm en ril deze op 10,5 cm en vouw hem daarna dubbel.
  • Neem een mat van Real Red cardstock van 14 cm bij 10 cm en plak deze op de basiskaart.
  • Neem een stuk Whisper White cardstock van 13,5 cm bij 9,5 cm en stempel hierop met Memento Tuxedo Black inkt de strengels met lichtjes uit de Making Christmas Bright stempelset. 
  • Kleur de lampjes in met de Stampin' Write Markers in de kleuren Real Red, Daffodil Delight en Old Olive.
  • Op een stukje restant Whisper White papier stempel je de 'krans' in Daffodil Delight ink en stempel de tekst in Real Red en Garden Green. Dit geheel pons je uit met de 2" circle punch.
  • Als laatste neem je een restant strookje Garden Green cardstock en hier pons je met de Circle Punch het uiteinde van de 'banner'. Stans een Scalloped Circle uit een stukje Real Red cardstock met de Layering Circle Framelits Dies.
  • Plak dit geheel op elkaar, zoals bij het voorbeeld. 
Stampin' Up! Making Christmas Bright stempelset

De stempelset Making Christmas Bright is echt geweldig en later deze week zal ik nog een kaartje met deze stempelset zien. Deze set kun je samen met de Christmas Bulb Builder Punch aanschaffen en dan ontvang je een bundel korting van 10%. Deze bundelkorting ontvang je nog t/m 2 januari. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten: 

2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten