woensdag 12 december 2018

Stampin' Up! Making Christmas Bright (2)

Maandag heb ik jullie nog een kaartje met de Making Christmas Bright stempelset beloofd en dit is hem dan............

Stampin' Up! Making Christmas Bright kerstkaart

Dit is niet echt een hele ingewikkelde kaart. De lampjes heb ik geponst met de Bulb Builer Punch en de blaadjes komen uit de Tropical Thinlits Dies. Dit zijn geen echte dennentakken, maar deze verkopen wij wel hoor! In de Pretty Pines Thinlits Dies zitten prachtige dennenappels en dennentakken. Ik heb deze set helaas niet in mijn bezit, dus vandaar dat ik de Tropical Thinlits Dies heb genomen. Soms moet je dingen creatief oplossen hihi.... Komt in de buurt toch?

Stampin' Up! Making Christmas Bright kerstkaart

Op de lichtbolletjes heb ik wat Frost White Shimmer Paint gedaan waardoor er een hele mooie glans is ontstaan. Voor de tekst heb ik ook een leuk techniekje gebruikt. Heb jij een tekststempel, maar wil je deze in meerdere kleuren stempelen? Kleur dan de woorden met verschillende kleuren Stampin' Write Markers en dit is het resultaat. Ik heb wel een tip als je dit doet. Maak gebruik van de Stamparatus! Want mocht je afdruk niet helemaal goed zijn, dan kun je het nog een keer inkleuren en nog een keer stempelen op precies dezelfde plek.

Nog maar een paar kaartjes te gaan en ze kunnen op de post!

Heb jij vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com.

Deze set staat in de herfst-/wintercatalogus en wij hebben te horen gekregen dat de Making Christmas Bright stempelset en de Bulb Builder punch in de voorjaarscatalogus blijven staan. Dus deze producten blijven verkrijgbaar alleen krijg je tot 2 januari een bundelkorting van 10% als je zowel de stempelset als de pons besteld. Vanaf 3 januari zijn ze beiden apart en zonder korting verkrijgbaar.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Stamparatus
[148187]
€ 59,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten