vrijdag 14 december 2018

Stampin' Up! Twinkle Twinkle Designer Series Paper

Het kaartje van vandaag heb ik al een hele tijd geleden gemaakt en verstuurd naar Hélène den Breejen, mijn upline, zoals ze dat deftig noemen, maar vooral mijn teamgenoot. Tijdens Onstage in November werd de top 5 van Nederland bekend gemaakt en zij staat op de meeste plekken gewoon op nummer 1. In de top 100 van de hele wereld staat ze zelfs op een geweldige 92ste plek als ik mij niet vergis. Hélène werkt er keihard voor en wij, alle Lovely Stampers, zijn zo ontzettend trots op haar!

Omdat ik zo ontzettend trots op haar ben, heb ik dit kaartje voor haar gemaakt.

Stampin' Up! Twinkle Twinkle dsp

Ik ben zo blij met dit kaartje! Zo eenvoudig en het Twinkle Twinkle Designer Series Paper maakt echt de kaart. De maan en de sterren heb ik uitgeponst met de geweldige Twinkle Builder Punch.

Stampin' Up! Twinkle Twinkle DSP

Het is echt een geweldige pons. Op de voorgrond zie je een Basic Adhesive-backed Sequin. Deze lovertjes plakken uit zichzelf. Echt ideaal!

Heb je vragen over dit project en of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!


Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten