maandag 17 december 2018

Stampin' Up! All is bright Designer Series Paper!

Afgelopen weekend heb ik de kerstkaarten geschreven en nu bleek ik toch nog een paar kaarten tekort te komen. Ik heb nog wel kant en klare kaarten in huis, maar het leukste is natuurlijk om ze zelf te maken. Dus gisteren heb ik heerlijk de hele middag kaartjes zitten maken (mij hoor je niet klagen hoor hihihi.....).

Dit is één van de kaartjes die ik gemaakt heb!

Stampin' Up! All is Bright Designer Series Paper - kerstkaart

Ik vind hem zelf echt heel mooi geworden. Op een basiskaart heb ik een mat van Gold Foil Sheet geplakt en daarop een mat uit de All is Bright Designer Series Paper pack. Dit DSP bestaat uit vellen met motieven, maar ook met foto's en deze kerstballen is daar eentje van! Het is echt prachtig papier.

Stampin' Up! All is Bright Designer Series Paper - kerstkaart

De tekst, uit de stempelset Making Christmas Bright, heb ik heat embost met Versamark en gouden embossing poeder! Kijk het eens glanzen en glimmen. Het is echt een hele chique kaart geworden.

Ben jij nu ook helemaal weg van dit geweldige All is Bright Designer Series Paper? Bestel het dan nu, want vanaf 2 januari is het helaas niet meer verkrijgbaar. Daarnaast is het op dit moment ook nog eens afgeprijsd van € 13,25 naar € 10,60.
De stempelset Making Christmas Bright blijft verkrijgbaar, maar wil je deze stempelset in combinatie met de Christmas Bulb Builder Punch bestellen, bestel hem dan ook voor 2 januari, want nu ontvang je op deze bundle nog een korting van 10%. In het nieuwe jaar zijn beide producten nog steeds verkrijgbaar, alleen zul je dan geen bundel korting ontvangen.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com.

Wil je de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook een mail en ik stuur je deze toe samen met de Sale-A-Bration brochure. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten! Plaats je daarna een bestelling, dan ontvang je de vergoeding terug!

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten