woensdag 19 december 2018

Stampin' Up! Stamp OnLine funfold card

Eén keer per maand houden wij binnen ons team een Stamp OnLine avond, SOL. Afgelopen maandag had ik de eer om deze SOL voor te bereiden en te leiden. Van tevoren krijgt een ieder een boodschappenlijstje met wat er nodig is voor het project en op de avond zelf krijg je via Facebook krijg je om de zoveel minuten een stap door van wat je mag doen. Aan het einde van de SOL hebben we allemaal hetzelfde project gemaakt en toch zijn ze allemaal weer anders geworden.

Voor deze SOL had ik een filmpje van Hobby Vision als inspiratie gebruikt, alleen heb ik het project zo aangepast, dat het in een envelop past. Wil jij zien wat ik gemaakt heb?

Stampin' Up! Classic Garage DSP - Geared Up Garage bundle

Deze kaart heb ik gemaakt met de Geared Up Garage bundle en het Classic Garage Designer Series Paper. Dit is een sneak peek uit de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus die 3 januari a.s. ingaat. Is het niet geweldig DSP! Dit zul je echt nog veel vaker voorbij zien komen.

Stampin' Up! Classic Garage DSP - Geared Up Garage bundle

Het leukste van deze kaart is toch echt de binnenkant vind jij ook niet? Dit is met recht een funfold kaart! Voor deze binnenkant heb ik ook het Classic Garage DSP gebruikt. Het is echt super leuk! Op deze kaart staat fijne feestdagen uit de Nederlandse stempelset Van alles nog wat, want gisteren stond de auto in de garage en deze kaart heb ik bij de garage achtergelaten. Ik hoop dat ze hem leuk vinden.

Van deze kaart heb ik meerdere variaties gemaakt en deze wil ik jullie ook heel graag laten zien. Deze is kaart is gemaakt met de Tranquil Textures Designer Series Paper.

 

En nog eentje met het Twinkle Twinkle Designer Series Paper.

 

Ze zijn echt superleuk om te maken! Ze zijn ook heel leuk om bijvoorbeeld hele kleine fotootjes op te plakken. Of kleine pockets te maken en daar een kleine boodschap in te doen. Ideëen genoeg!

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook een mail en ik stuur je er eentje toe. Het enige wat ik daarvoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. 

Heel veel stempelplezier!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten