maandag 3 december 2018

Stampin' Up! Een kleintje geboren!

Een oud-collega van René heeft een dochtertje gekregen, dus een mooie gelegenheid om een kaartje te maken. Nu lag de You Can Create It kit van november nog op mij te wachten met precies het goede DSP en cardstock, dus deze heb ik gelijk gebruikt om dit kaartje te maken!

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty DSP en Animal Outing

Als basis heb ik cardstock in de kleuren Whisper White, Gray Granite en Blushing Bride genomen en hierop heb ik een stuk Frosted Floral Specialty Designer Series Paper geplakt! Dit DSP is echt geweldig, want er zit een soort shimmer/parelmoeren gloed overheen! Helaas is dit niet te zien op de foto's, maar het is er echt :).

Stampin' Up! Frosted Floral Specialty DSP en Animal Outing

En voor een babykaart MOET ik natuurlijk de Animal Outing stempelset gebruiken. Deze diertjes lenen zich hier zo geweldig voor. Ik heb ze ingekleurd met de Stampin' Blends.

Dit waren trouwens de producten die in de YCCI kit van november zaten. Uiteraard had ik zelf weer geen foto's gemaakt, dus dit zijn de foto's die Hélène gemaakt heeft.

 

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.
Heb je vragen over de YCCI kit? Ga dan naar de website van Hélène den Breejen, want hier vind je alles terug over deze geweldige kit.

Ik heb ook nog een vraagje! Veel van jullie komen op mijn blog terecht via Facebook. De laatste paar weken kiest Facebook uit wat jij te zien krijgt en ik merk dat mijn berichten niet altijd meer zichtbaar zijn. Dit heeft te maken met allerlei technische dingen zoals Algoritmen, maar daar heb ik helaas niet zo heel veel verstand van. Als ik een link in mijn Facebookbericht plaats, vindt Facebook het niet leuk en geeft hij andere berichten voorrang op mijn berichten. Ik probeer hier een oplossing voor te vinden, maar helaas is dat nog niet gelukt. Met mijn berichten wil ik mensen graag inspiratie geven en dat wil ik heel graag blijven doen. Daarom wil ik je het volgende vragen. Wil jij geen blog missen? Druk dan in de rechterbalk op volgen. Wil je een berichtje ontvangen dat er een nieuwe blog is? Dan kun jij je ook inschrijven om een mail te ontvangen elke keer dat ik een blog plaats. Ik zou het heel leuk vinden als jullie mijn projecten kunnen blijven zien.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten: 



Product List
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten