maandag 14 januari 2019

Stampin' Up! 101 dalmatiers - Happy Tails

Ken jij de geweldige Disney film 101 Dalmatiërs nog? Nou ik wel hoor, want in de tijd van de VHS videobanden, ja ja zo oud ben ik al, heb ik deze film daadwerkelijk grijs gedraaid.

Toen ik de Happy Tails bundle in handen kreeg, moest ik er wel een Dalmatiër van maken, want de stippen zitten tenslotte gewoon in de stempelset. Geweldig!

Stampin' Up! Happy Tails

Tja die andere 100 Dalmatiërs pasten helaas niet op de kaart, maar gelukkig hebben ze wel hun stippen achter gelaten!
Als basis heb ik een kaart van Thick Whisper White cardstock gebruikt en hierop heb ik de stippen gestempeld met Memento Black inkt. Door je stempel elke keer te draaien, passen de afdrukken best goed goed in elkaar. De vierkanten heb ik gestanst met de Layering Squares Framelits Dies.

Stampin' Up! Happy Tails

Daarna heb ik de Dalmatiër gestempeld en haar heb ik een halsband van Real Red inkt gegeven. Het hartje heb ik ook gestempeld met Real Red inkt en deze heb ik uitgeponst met de Dog Builder Punch die ook in de bundle zit. Als laatste heb ik de Clear Wink of Stella gebruikt om de halsband en de hartjes wat extra glitter mee te geven.

Stampin' Up! Happy Tails

De 'just fur you!' uit de Happy Tails stempelset heb ik op een restant stukje Whisper White cardstock gestempeld en daarna heb ik deze uitgeponst met de Classic Label Punch. Dit heb ik op een stukje Real Red carstock geplakt en daarna heb ik het geheel zodanig uitgeknipt zodat er een rood randje ontstaat. 

Wil je deze kaart ook eens namaken en wil je de Happy Tail bundle bestellen? Stuur dan een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 
De Happy Tails stempelset en de Dog Builder Punch zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze samen in de bundle bestelt, ontvang je een korting van 10%. 

Heb je vragen over dit project of überhaupt over de producten en/of acties van Stampin' Up!? Stuur mij dan gerust een mailtje. 

Heel veel stempelplezier!







Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten