zaterdag 12 januari 2019

Stampin' Up! Happy Tails - Indy

Vandaag doe ik mee aan de Facebook Hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is voorjaars-/zomercatalogus en Sale-A-Bration. Toen ik de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus open deed viel mijn oog gelijk op de Happy Tails bundle en weet je waarom? Hierom!


Vanwege Indy! Indy is net 11 jaar oud geworden, ontzettend eigenwijs en toen ik de stempelset Happy Tails zag, zag ik Indy. Gisteren laat in de middag kwam mijn bestelling binnen met hierin deze set, dus ik ben gelijk aan de gang gegaan en dit is het resultaat!

Stampin' Up! Happy Tails Bundle

Ze lijkt echt wel toch?

Voor deze kaart heb ik een basis van Whisper White cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik aan de lange kant gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Aan de randen van deze kaart basis heb ik de voetafdrukjes gestempeld in Early Espresso inkt. Hierop heb ik een mat van 13 cm bij 9 cm Early Espresso cardstock geplakt.

Stampin' Up! Happy Tails bundle

De hondenhok heb ik op een stuk Whisper White cardstock gestempeld van 12 cm bij 8 cm in Early Espresso en Crumb Cake. De tekst is echt geweldig en zo waar! Indy heb ik op een restant stukje Shimmery White cardstock gestempeld en daarna heb ik deze ingekleurd met de Aqua Pen en Early Espresso inkt. Het bot aan het touwtje is natuurlijk een grapje.

De Happy Tails Bundle bestaat uit de Happy Tails stempelset en de Dog Builder Punch. Beide producten zijn apart verkrijgbaar, maar als je ze in de bundle bestelt, ontvang je een korting van 10%. Dat is mooi meegenomen toch?

Heb jij vragen over bijvoorbeeld dit kaartje en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en gebruik maken van de Sale-A-Bration (klik hier voor meer informatie)? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Via dit mailadres kun je ook een gratis voorjaars-/zomercatalogus met Sale-A-Bration brochure opvragen. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zal ik in mindering brengen op je eerste bestelling.

Fijn weekend!







Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten