vrijdag 11 januari 2019

Stampin' Up! Vooruit nog eentje dan!

Oké, oké, oké! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik heb nog één kaartje gemaakt met de nieuwe Nederlandse stempelset 'Vlinderdans'. Het is echt een verslavende set!

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala DSP

Als basis voor dit kaartje heb ik een Note Card genomen en hierop heb ik een stuk Grape Fruit Grove cardstock geplakt en een stuk Gingham Gala Designer Series Paper. De vlinders heb ik gestempeld met Grapefruit Grove inkt en daarna uitgeponst met de Butterfly Duet Punch.

De tekst 'dans door 't leven alsof er niemand op je let' vind ik echt ge-wel-dig! Ik heb dit gestempeld op een restant stukje Whisper White cardstock met Memento Black inkt en daarna heb ik het uitgeponst met de Every Day Label Punch. Van dit label heb ik een stukje van de boven- en onderkant geknipt en zo is er een hele nieuwe vorm ontstaan.

Voor het strikje heb ik de Grapefruit Grove 1/8" grosgrain Ribbon gebruikt. Ik vind het zo geweldig dat ik niet uren aan het zoeken ben naar op elkaar lijkende kleuren, maar dat ik gewoon weet dat alle kleuren bij elkaar passen. Dat is echt Stampin' Up!

Stampin' Up! Vlinderdans en Gingham Gala DSP

Wat zijn die vlinders toch veelzijdig en prachtig! De stempelset Vlinderdans en de Butterfly Duet punch zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze tegelijkertijd besteld in een bundel, dan ontvang je een korting van 10%. Dat is mooi meegenomen toch?

Morgen hebben wij binnen ons team een Facebook hop! Het thema is "de nieuwe voorjaars-/wintercatlogus en Sale-A-Bration". Er zal heel veel inspiratie voorbij komen, want er doen een heleboel teamgenoten mee. Uiteraard kun je mijn kaartje morgen ook op mijn blog terugvinden.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten