woensdag 16 januari 2019

Stampin' Up! Happy Tails, happy birhday!

De maand januari zit voor onze familie altijd vol met verjaardagen! Ik mag dus een heleboel verjaardagskaartjes maken, en dat vind ik heeeeel erg, maar niet heus. Want zeg nu zelf, echte post is echt leuker! Tussen de jarigen zitten ook een aantal hondenliefhebbers, dus de Happy Tails stempelset komt heel goed van pas!

Voor één van de verjaardagen heb ik dit kaartje gemaakt.

Stampin' Up! Happy Tails en Hand Delivered

Als basis heb ik een kaart gemaakt met de Very Vanilla cardstock (29 cm bij 10.5 cm, aan de lange zijde gerild op 14,5 cm en dubbelgevouwen). Hierop heb ik een mat van Night of Navy cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm.

Hierna heb ik een mat genomen van 9,5 cm bij 13,5 cm van het Watercolor paper. Met de Aqua Pen heb ik eerste het papier nat gemaakt en daarna heb ik Brusho gebruikt om de achtergrond te maken. Het pigment van de Brusho wordt pas geactiveerd als het in aanraking komt met water en het is een geweldig gezicht hoe de kleur zich door het water verspreid.

Stampin' Up! Happy Tails en Hand delivered

De balonnen komen uit de Hostess set Hand Delivered en deze heb ik ingekleurd met de geweldige Stampin' Blends. Het is een fleurig kaartje geworden en ik hoop dat de jarige het leuk zal vinden.

Ik ben nu al aan het nadenken over een volgend kaartje! Ik heb allerlei ideëen in mijn hoofd, maar ik hoop dat ik ze ook kan uitvoeren. Heb jij nog een idee voor mij? Laat het mij gerust even weten.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukie!! Ik ga brusho ook eens proberen. Ik heb toevallig vandaag ook een watercolor kaart op facebook gezet.
    Groetjes Monique Bos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Heerlijk he kliederen met water en brusho/ink/watercolor pencils.

      Verwijderen