donderdag 17 januari 2019

Stampin' Up! #simplestamping met de Happy Tails - tutorial

Vandaag staat #simplestamping centraal. Ik krijg regelmatig complimenten over mijn kaarten, en daar ben ik heel blij mee, maar in één adem zegt men dan dat zij dat zelf niet zouden kunnen. En dit is echt niet zo! Tuurlijk heb ik de goede materialen ervoor, en waarschijnlijk gemiddeld ietsjes meer dan een ander heeft, maar stempelen kan echt iedereen! En ik moet eerlijk toegeven, dat er zoveel mooie producten zijn, dat ik ze heel graag allemaal wil laten zien en dat dat misschien een beetje kan afschrikken. Mijn excuses!

Juist daarom heeft Stampin' Up! de #simplestamping in het leven geroepen. Het uitgangspunt hiervan is cardstock (een note card), één stempelset en één kleur inkt. Vooral voor een beginnende stempelaar is dit heel herkenbaar.

Ik heb dit kaartje gemaakt! En om jullie te laten zien hoe eenvoudig het kaartje is om te maken, heb ik er gelijk maar een YouTube filmpje van gemaakt. Graag nodig ik je uit deze te bekijken.


En? Wat vind jij er van? Als basis heb ik een kant-en-klare note card (met envelop) van Stampin' Up! genomen en hierop heb ik eerst het hondje uit de Happy Tails stempelset gestempeld in de kleur Soft Suede. En als je maar één of misschien weinig stempelsets hebt, dan moet je ook inventief zijn. Zo heb ik een gedeelte van de stempel, die eigenlijk bedoeld is voor de vlekken van de hond, gebruikt om daar de steentjes of het straatje mee te stempelen. En door de Soft Suede inkt meerdere keren af te stempelen, kun je meer kleurscharkeringen maken. Dit is natuurlijk heel leuk om toe te passen zeker als je nog niet veel materiaal hebt.

Probeer gewoon wat dingen uit op een kladblaadje en als je dan tevreden bent met het resultaat, dan stempel je het op je kaart. Ik ben heel blij met dit resultaat eerlijk gezegd hihi....

Stampin' Up! #simplestamping Happy Tails

Ik ga mijn best doen om de de aankomende periode meerdere #simplestamping kaartjes te maken. Of het dan blijft bij het gebruiken van één kleurtje weet ik niet, want dat is wel een hele grote uitdaging, maar misschien ga ik twee kleurtjes gebruiken. Het is voor mij ook een hele leuke uitdaging, want je gaat toch anders naar je stempelsets kijken. Wil je nu al meer inspiratie opdoen? Kijk dan op de Social Media en gebruik #simplestamping. Waarschijnlijk komen er dan een heleboel kaartje naar boven. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Heb je een andere vraag? Neem gerust contact met mij op via danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag!

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

2 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje en mooi voorbeeld van Simpel Stamping. Je brengt me op ideetjes.
    Groetjes Monique Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Dat hoop ik hihi.... Ben benieuwd wat er bij jou opgeborreld is hihi..

    BeantwoordenVerwijderen