vrijdag 8 februari 2019

Stampin' Up! Een mannenkaart!

Ik heb genoeg mannen in mijn omgeving voor wie ik graag een kaartje maak, maar toch blijft dit een uitdaging. Normaal gesproken dan! Want deze week heb ik de Geared Up Garage stempelset op mijn bureau liggen en die maakt het mij wel heel makkelijk om een kaartje te maken.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een dubbele functie. Allereerst om iemand te feliciteren voor zijn verjaardag, maar ook om geld cadeau te geven in plaats van een 'saaie' envelop!

Stampin' Up! Geared Up Garage!

Van een stuk Crumb Cake cardstock heb ik een zogenaamde pocket gemaakt en hierin heb ik een kaartje met op de achterkant geld geschoven. Op de pocket heb ik de auto en de uitlaatgassen (oeps.... sorry) met Crumb Cake inkt gestempeld en de tekst You're a Classic heb ik in Night of Navy gestempeld. De tekst vind ik echt geweldig!

Stampin' Up! Geared Up Garage!

Het kaartje wat ik in de pocket heb geschoven, is van Whisper White cardstock en hierop heb ik de schroefjes uit dezelfde stempelset gestempeld en de geweldige tekststempel uit de Nederlandse stempelset Door Dik en Dun. Deze kun je op dit moment (tijdens de Sale-A-Bration) gratis uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. Beiden zijn gestempeld met Night of Navy inkt. Om het kaartje makkelijk uit de pocket te kunnen trekken heb ik een tab gemaakt met de Circle Tab punch!

Wil je meer weten over de Sale-A-Bration en de gratis producten die je bij je bestelling kunt uitkiezen? Wil je meer weten over het geweldige aanbod als je besluit in mijn team te stappen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je heel graag verder. Uiteraard kun je mij ook een mail sturen als je andere vragen hebt en/of als je een bestelling wilt plaatsen.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Circle Tab Punch
[143754]
€ 22,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten