woensdag 6 februari 2019

Stampin' Up! Geslaagd!

Kleintjes worden echt groot en zeker als ze hun rijbewijs halen. Frank, het vriendje van Marit, mocht afgelopen donderdag afrijden en hij is gewoon in één keer geslaagd! Wat een toppertje he!

Toen ik hoorde dat hij geslaagd was, heb ik snel dit kaartje gemaakt. Ik durfde het kaartje niet van tevoren te maken, iets met de goden verzoeken........ Heb jij dat ook? Of neem je gewoon de gok!

Stampin' Up! geared up garage

Voor dit kaartje heb ik een basiskaart van Thick Whisper White gebruikt en hierop heb ik een mat van Real Red cardstock geplakt. Uit het Classic Garage Designer Series Paper heb ik het papier met deze prachtige auto's gekozen. Niet alleen omdat de auto's zo geweldig zijn, maar de auto uit de Geared Up Garage stempelset  past precies op dit papier.

Stampin' Up! Geared Up Garage

Ik heb de auto gestempeld op een restant stukje Whisper White en deze heb ik ingekleurd met de Real Red Stampin' Write Marker. Daarna ben ik er met de Clear Wink of Stella overheen gegaan om de auto nog meer te laten opvallen. Meer heeft dit kaartje niet nodig toch?

Wij zijn super trots op Frank dat hij zijn rijbewijs gehaald heeft en wij hopen dat hij nog heel veel veilige kilometers zal maken, vooral als Marit in de auto zit natuurlijk hihihi...

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up producten die ik heb gebruikt? Wil je graag een bestelling plaatsen en gebruik maken van de Sale-A-Bration? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten