dinsdag 5 februari 2019

Stampin' Up! You Can Create It kit januari 2019

Sorry, sorry, sorry, mijn blog is een dagje te laat! Afgelopen weekend zijn wij heerlijk het hele weekend op pad geweest met en bij familie, dus vandaar dat ik een dagje later ben met mijn blog!

Het is weer het begin van de maand, dus het is tijd voor de You Can Create It kit (YCCI), die ik elke maand aanschaf bij mijn teamgenootje Hélène den Breejen. Vandaag wil ik niet alleen mijn projectjes voor januari laten zien, maar ik heb ook een unboxing filmpje gemaakt! Klik op onderstaande link om naar het filmpje te gaan!



En? Wat vind jij van de kit van dit kwartaal? Is hij niet geweldig? Dit zijn de producten die allemaal in de kit zitten


En dit mooie cardstock en Designer Series Paper zat in de envelop voor januari en hiermee ben ik gelijk aan de slag gegaan.


Allereerst heb ik een kaartje gemaakt met als basis de Crumb Cake cardstock. En dit is mijn kaartje geworden!

Stampin' Up! YCCI januari 2019, Ally my Love DSP

Op de basiskaart heb ik een stuk All my Love Designer Series Paper geplakt. De tekst komt uit de Forever Lovely Stempelset en stiekem heb ik er nog een paar bloemetjes en blaadjes bij gesmokkeld die ik uitgestanst heb met de Lovely Flower Edgelits Dies. De cirkel heb ik gestanst met de Stitched Shapes Framelits Dies!

Met het stukje Lovely Lipstick cardstock en het andere stukje DSP heb ik dit kleine Valentijns kadootje gemaakt.

Stampin' Up! YCCI, all my love dsp

In de Cellophane Bags, die in de kit zaten, heb ik chocolaatjes en hartjes gestopt en daarna heb ik de 'topper' gemaakt! Helaas kun je het op de foto niet zo heel goed zien, maar ik heb ook het stukje Lovely Lipstick Foil gebruikt om een glimmertje te maken. Is dit niet geweldig leuk idee om volgende week aan iemand te geven die je heel lief vindt? 

Het is echt weer een geweldige kit dit kwartaal en ik kijk al uit naar volgende maand! De kit is in Nederland bij twee Stampin' Up! demonstratrices te verkrijgen, maar ik koop hem altijd bij Hélène. Wil jij weten wat de anderen gemaakt hebben met hetzelfde pakketje? Klik dan hier om naar haar website te gaan. Hier kun je ook meer lezen over hoe jij zelf aan een kit kunt komen, als je hier natuurlijk interesse in hebt. 

Vond jij het leuk om het unboxing filmpje te zien? Zou je deze elk kwartaal wel willen zien? Laat het mij gerust weten. Voor mij is het in ieder geval super leuk om het filmpje te maken.  

Heb jij leuke Stampin' Up! producten voorbij zien komen, die je graag zou willen aanschaffen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Heb je een vraag? Stuur mij dasn ook gerust een mailtje. 

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten