woensdag 13 maart 2019

Stampin' Up! Er is er een jarig hoera hoera!

Er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is......... Lisanne! Afgelopen weekend was de dochter van mijn teamgenoot Hélène jarig en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt! En weet je waarom? Lisanne is niet alleen de dochter van, maar zij helpt Hélène ook heel vaak met allerlei voorbereidingen voor teamdagen en soms komt ze zelfs gezellig mee! En wij als Stampin' Up! tantes kunnen haar natuurlijk niet overslaan.

Stampin' Up! Hey Love stampset, All my Love dsp, Well said bundle

Is hij niet schattig? Als basis heb ik een kaart genomen van Thick Whisper White cardstock van 29 cm bij 10,5 cm. Deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik een mat Lovely Lipstick cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm en daar bovenop heb ik een mat van 9,5 cm bij 13,5 cm geplakt uit de All My Love Designer Series Paper pack.

Stampin' Up! Hey Love stampset, All my Love dsp, Well said bundle

Met een Rectangle Stitched Framelits Die heb ik in twee verschillende maten een Whisper White en een Lovely Lipstick rechthoek uitgestanst. De bever heb ik gestempeld met de Hey Love Cling stempelset en daarna heb ik deze ingekleurd met de Crumb Cake Stampin' Blends. Beide rechthoeken heb ik verschoven op elkaar geplakt en dit heb ik als laatste met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt.

De Happy Birthday komt uit de Well Said Bundle en de Birthday heb ik uit een stuk Lovely Lipstick Foil gestanst. Dit foil kun je nog steeds gratis kiezen bij een bestelling van € 60,= tijdens de Sale-A-Bration. De Sale-A-Bration duurt nog t/m 31 maart 2019.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over de Sale-A-Bration? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten