zaterdag 9 maart 2019

Stampin' Up! Facebookhop Lovely Stampers - FC Utrecht

Welkom bij de blog die bij de Facebookhop van de Lovely Stampers hoort. Het thema van deze maand is Feest. Dat kan natuurlijk heel veel zijn, maar ik heb voor een verjaardagskaart voor Bram gekozen. 

Vandaag viert Bram zijn verjaardag en omdat hij van FC Utrecht houdt (net als wij) en wij hem een trainingsshirt kado gaan geven, leek het mij leuk om hem een echte FC Utrecht kaart te geven. Dit is hem geworden.

Stampin' Up! FC Utrecht pop & twist card

Voor de voorkant van dit kaartje heb ik Whisper White, Real Red en Blueberry Bushel cardstock gebruikt. De letters F en C heb ik uitgestanst met de Large Letters Framelits Dies en de Utrecht heb ik heat embossed met een stempelset die helaas retired is. Ik wilde dit ook met de Large Letters Framelits Dies maken, maar dit werd helaas te groot voor deze kaart, dus vandaar dat ik uitgeweken ben naar deze retired set. Dit kaartje is een zogenaamde Pop & Twist card en in eerste instantie ziet deze er niet zo heel bijzonder uit. Maar als je hem open klapt, dan zie je dit.

Stampin' Up! FC utrecht pop & twist card

Tadaaaa...... Ook voor de binnenkant heb ik gebruik gemaakt van Whisper White, Real Red en Blueberry Bushel cardstock. Wil je weten  hoe je dit kaartje precies maakt? Neem dan een kijkje op YouTube, want daar zijn heel veel tutorials te vinden (Pop & Twist card). Zou je graag een Nederlandse tutorial willen zien? Laat het mij dan gerust even weten, want wie weet maak ik er dan binnenkort eentje. 

Om je te laten zien hoe het mechaniekje werkt, heb ik onderstaand filmpje gemaakt.


Heb je nog vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Fijn weekend!





Gebruikte producten:


Versamark Pad
[102283]
€ 11,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten