maandag 1 april 2019

Dit ben ik!

Deze maand doe ik mee aan de #stamperschallenge van het Lovely Stampers Team. Het is een initiatief van mijn teamgenootje Hetty van Thuis bij Hetty en het is de bedoeling dat je aan de hand van de challenge elke dag een bericht plaatst op Facebook. Ik wil het plan nog iets groter maken. Ik probeer niet alleen elke dag een bericht op Facebook te plaatsen, maar ik probeer ook (bijna) elke dag een blog te schrijven. Ik weet niet of het mij elke dag lukt om elke dag een blog te schrijven, maar ik kan het in ieder geval proberen toch?

Dit is de #stamperschallenge


Zoals je kunt zien is de challenge van vandaag: Dit ben ik!


Nou DIT ben ik! Het gebeurt niet vaak dat wij met z'n allen op een foto staan, maar dit is mijn gezin en dit gezin ben IK! Afgelopen 11 maart was ik 30 jaar samen met René en samen met hem heb ik twee prachtige kinderen. Luuk van 19 en Marit van 17. En inmiddels is ons gezin zelfs groter, want Jente en Frank horen hier namelijk ook nog bij.

Mijn gezin en mijn dierbare familie/vrienden zijn mijn alles en dat is dan ook hetgeen waar ik het meeste van mijn tijd mee doorbreng (ook al lukt dat niet altijd helaas). Staan wij op zondagochtend om 11.00 uur niet langs de lijn bij het voetbal van Luuk, dan zijn wij wel op pad met Marit naar een danswedstrijd.

Naast deze bezigheden in mijn vrije tijd, werk ik ook nog 20 uur bij de receptie/administratie van de oude basisschool van de kinderen, De Ark van Noach in IJsselstein. Het is een super leuke baan en dan vooral de kinderen waar je contact mee maakt. Ik ben daar ingerold door vrijwilligerswerk op school en sind 10,5 jaar mag ik het mijn werk noemen. Geweldig toch? De kinderen gingen van school en ik bleef gewoon hangen hihi........ Naast het werk op school breng ik ook nog tijd door als AC lid van de dansschool waar Marit bij danst. Ik help bij de activiteiten zoals Sinterklaasfeest, Kerstfeest, Demo Dance Day, Koningsdag en de Eindshows. Af en toe haal ik zelfs mijn naaimachine uit het "vet" om kleding voor de eindshow te maken. En dan zie je al die kinderen op het podium, geweldig!

Ik heb nog één lid van het gezin niet laten zien!


Dit is Indy. Indy is een Heidewachtel en ze is 11 jaar jong! Het is echt een derde kind. Super lief, aanhankelijk en samen maken wij heerlijke wandeltochten. Ik zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten doen.

Naast dit alles heb ik natuurlijk ook één hele grote hobby en jullie raden het al. Dat is natuurlijk Stampin' Up! In 2015 liep ik wat met mijn gezondheid te tobben en doordat ik niet heel veel kon, stuitte ik op YouTube filmpjes waarin de producten van Stampin' Up! gebruikt werden. Ik was op slag verliefd. In eerste instantie deed ik een losse bestelling. Daarna wilde ik graag gebruik maken van de korting als demonstratrice en kijk mij nu eens. Ik schrijf drie keer per week een blog en op donderdag plaats ik een heuse YouTube tutorial. Ja, ja, ik ben een YouTuber. Wie had dat ooit gedacht! Nou ik niet. Oké, oké, ik ben nog geen Enzo Knol of Nicky Tutorials, maar wie weet hihi. Ik vind de producten zo geweldig, dat ik dat graag met anderen deel. Alleen al ter inspiratie. Daarnaast heb ik heel veel lieve mensen leren kennen door het stempelen. Niet alleen maar in mijn team maar ook daar buiten! Dat zijn echte vriendschappen geworden. Bijzonder he, met mensen die je anders nooit tegen was gekomen.

En oh ja, voor ik het vergeet. Ik geef ook minstens één keer per maand een workshop. De ideale plek om ook eens met de producten van Stampin' Up! aan de gang te gaan. Wil je zien wanneer mijn eerstvolgende workshop is? Klik dan hier.

Waar mijn avontuur zal eindigen weet ik niet, maar op dit moment geniet ik met volle teugen. Heerlijk creatief zijn met prachtige producten en plezier hebben met mensen die daar ook van houden. Dat is genoeg, toch?

Ik weet eigenlijk niet meer zo heel veel te vertellen! Het enige wat ik je nog mee wil geven is: Geniet van kleine dingen, maar vergeet niet je ogen daarvoor te openen!

Tot morgen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten