dinsdag 2 april 2019

Stampin' Up! #stamperschallenge - inkt

Challenge 2 van de #stamperschallenge is inkt! Hier hoefde ik niet heel lang over na te denken. Want op 13 april a.s. ga ik naar Onstage in Düsseldorf en daar krijgen wij de nieuwe jaarcatalogus in handen, die vanaf begin juni in zal gaan. Een nieuwe jaarcatalogus betekent, dat wij kennis zullen gaan maken met heel veel mooie nieuwe producten, maar ook dat wij afscheid zullen gaan nemen van een aantal favoriete producten. Zo ook de In Colors 2017-2019.


In juni gaan wij afscheid nemen van de kleuren Fresh Fig, Berry Burst, Powder Pink, Tranquil Tide en Lemon Lime Twist. Oh, oh, oh wat ga ik ze missen zeg! 

Omdat iedereen weet dat deze kleuren ons gaan verlaten, zal er wel een run zijn op de producten met deze kleur. Hierbij denk ik aan de inkpads, re-inkers, cardstock, markers en ribbon. Wil jij deze kleuren nog toevoegen aan je collectie of wil je bijvoorbeeld de re-inkers bestellen, zodat je je inkpads nog heel lang kunt blijven gebruiken, bestel ze dan nu! Want op is ook echt op! Deze producten worden in het magazijn niet meer aangevuld. 

Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Tot morgen! 






In Colors 2017-2019:


Fresh Fig Classic Stampin' Pad
Fresh Fig Classic Stampin' Pad
[144082]
€ 8,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten