woensdag 3 april 2019

Stampin' Up! Dag 3 #stamperschallenge - simplestamping

Dag 3 #stamperschallenge: #simplestamping.

Vandaag staat stempelen centraal. Wat kun je doen met inkt, cardstock en een stempel. Nou heel veel. Meer als dit heb je echt niet nodig. Dit is mijn #simplestamping kaart van vandaag.

Stampin' Up! Incredible like you #simplestamping

Het is een super vrolijk kaartje geworden. En weet je wat ik gebruikt heb? Een streepjes stempel uit de Incredible Like You stempelset, een tekst uit de set en wat whisper white cardstock. De streepjes heb ik in een regenboog volgorde gestempeld met de volgende kleuren inkt: v.l.n.r. Costal Cabana, Granny Apple Green, Daffodil Delight, Mango Melody, Flirty Flamingo en Melon Mambo. De tekst heb ik met Memento Black ink gestempeld.  Ik vind het kaartje persoonlijk super geworden. Er zijn vele kleurencombinaties mogelijk, maar bedenk ook hoe je dit kaartje kunt maken met maar één kleur en door dan af te stempelen. Ik denk dat ik nog maar even verder ga met spelen.

Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten