maandag 29 april 2019

Stampin' Up! Dag 29 #stamperschallenge

De ena laatste dag van de Lovely Stampers #stamperschallenge en de challenge van vandaag is bloemen. Daar hoefde ik weer niet lang over na te denken, want afgelopen zaterdag was mijn moeder jarig en zij is gek op klaprozen. Als ik aan klaprozen en stempelen denk, dan denk ik aan de fantastische Oh so Eclectic stempelset die ons helaas gaat verlaten. Alle reden dus om deze set weer even heerlijk uit de kast te pakken.

Dit heb ik voor mijn moeder gemaakt!

Stampin' Up! Oh so eclectic

Het is een geschenkverpakking voor een tube douchegel van Kneipp en ik heb de verpakking helemaal op maat gemaakt van watercolor paper.

Op dit papier heb ik met Smokey Slate inkt de nerven gestempeld en daar overheen met Poppy Parade inkt de bloemen. Daarna heb ik met een aqua painter de bloemen wat extra gekleurd en heb ik wat schaduwen aangepracht. Voor het hartje van de bloemen heb ik ook de aqua painter gebruikt met wat Memento Black inkt. De bladeren heb ik gestempeld met Garden Green inkt, maar voordat ik ze op de box stempelde, heb ik ze wel eerst een keertje afgestempeld. Ook nu ben ik er met de aqua painter overheen gegaan. Het lijkt net of ik ze zo uit de hand geschilderd heb. Super truc hihi...

Stampin' Up! Oh so eclectic

Deze geweldige tekst komt uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen en deze vond ik wel erg toepasselijk. De tekst heb ik uitgeponst met de Everyday Label punch en daaronder heb ik een paar blaadjes geplakt die ik heb geponst met de Leaf Punch. Ik heb er ook een beetje Wink of Stella op gedaan, maar helaas kun je dit niet zien op de foto.

Vind jij de Oh so Eclectic stempelset nu net zo geweldig als ik? Bestel hem dan nu, want vanaf 3 juni a.s. zal hij niet meer in de catalogus staan en tot dan geldt dat hij te koop is zolang de voorraad strekt. Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Leaf Punch
[144667]
€ 19,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten