donderdag 25 april 2019

Stampin' Up! Gekregen swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar eindelijk heb ik een filmpje kunnen maken van alle swaps die ik tijdens Onstage Düsseldorf heb ontvangen bijna twee weken geleden. Wil je mijn swaps stuk voor stuk bekijken? Klik dan op onderstaande link om naar het filmpje te gaan.


En welke swap vind jij het leukst? Moeilijk he! Alle swaps zijn echt geweldig. Tuurlijk zitten er wel een paar tussen die extra opvallen, maar ik ben dankbaar voor allemaal. Stuk voor stuk. Dit zijn de verzamelfoto's die ik gemaakt heb van mijn swaps.

Stampin' Up! Swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Op deze foto staan alle swaps die ik ontvangen heb van mijn busgenootjes. Wij zijn met z'n achten in een "bussie" richting Düsseldorf gegaan. Hilariteit. Onderweg, bij Hélène en Kaylee thuis in Lobith, hebben we een tussenstop gemaakt en daar hebben wij alvast met elkaar geswapt. Het middelste doosje achterin vond ik vrijdagavond op mijn kussen. Deze had Frederique voor mij gemaakt als pillowgift. Lief he! Dankjewel lieve Frederique!

Dit zijn de swaps die ik op 13 april geruild heb met een aantal Nederlandse demo's maar ook heel veel Duitse demo's. Ik vind het elke keer weer een hele belevenis om te swappen.

Stampin' Up! Swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Stampin' Up! Swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Stampin' Up! Swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Stampin' Up! Swaps Onstage Dusseldorf april 2019

Zijn ze niet allemaal stuk voor stuk geweldig? Ik vind van wel. Dankjewel iedereen die met mij heeft willen swappen en wie weet tot een volgende keer.

Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten