woensdag 1 mei 2019

Stampin' Up! Afscheidstour

Het is vandaag alweer 1 mei. Jeetje zeg wat gaat de tijd snel. We zijn een maand verwijderd van de start van de nieuwe jaarcatalogus en dat is altijd een geweldige periode, want er staan ons een heleboel nieuwe prachtige producten te wachten. Het is ook een tijd van weemoed, want we nemen ook afscheid van een aantal prachtige sets. Ik wil deze maand op een gepaste manier afscheid nemen van deze sets, tenminste van de sets die ik zelf bezit. Uiteraard zal er af en toe ook wel wat ruimte voor nieuwe producten zijn toch?

Vandaag wil ik jullie twee kaartjes laten zien. Deze kaartjes heb ik in opdracht gemaakt voor een tweeling van ik meen nu 15 jaar. Dit zijn de kaartjes die ik heb gemaakt.

Stampin' Up! Incredible Like You, Large Letters Thinlits Dies Stampin' Up! Incredible Like You, Large Letters Thinlits Dies

Ze zijn echt geweldig geworden, al zeg ik het zelf. Voor de achtergrond van deze kaarten heb ik de Incredible Like You stempelset gebruikt uit de voorjaars-/zomercatalogus. De grote zwarte letters heb ik gestanst met de Large Letters Framelits Dies. Zowel de stempelset als de Framelits Dies zullen helaas verdwijnen uit de catalogus. Dus wil je deze graag hebben? Bestel ze dan nu, want OP = OP! Ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik altijd gebruik zal blijven maken van de Large Letters. Deze kan ik echt niet missen.

Stampin' Up! Incredible Like You, Large Letters Thinlits Dies

Als basis heb ik een kaart genomen van 20 cm bij 10 cm. Hierop heb ik een mat Whisper White cardstock gebruikt van 19 cm bij 9 cm. Op deze mat heb ik de strepen gestempeld uit de Incredible like You stempelset. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Pacific Point, Bermuda Bay, Mint Macaron Balmy Blue en Old Olive. De congratulations komt uit de Well Said stempelset en deze heb ik met witte embossingpoeder heat embost op een stukje Basic Black cardstock. De Well Said stempelset gaat gelukkig wel mee naar de nieuwe jaarcatalogus, maar niet meer als bundle. Het voordeel van een bundle is, dat je 10% extra korting krijgt als je zowel de stempelset als de bijbehorende stansen aanschaft. Vanaf 3 juni zijn beide producten nog steeds verkrijgbaar, maar dan zonder deze korting. 

Stampin' Up! Incredible Like You, Large Letters Thinlits Dies

De kaart voor Amber heb ik precies hetzelfde gemaakt als de kaart voor Ebeny, alleen nu heb ik de kleuren Coastal Cabana, Old Olive, Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Flirty Flamingo, Melon Mambo, Real Red en Cherry Cobbler gebruikt. I just love a rainbow! 

De "opdrachtgever" was heel blij met deze kaarten en ik hoop dat de meiden dit ook waren. Heb jij nu ook een kaartje nodig en heb je speciale wensen? Ik maak deze graag voor je. Neem gerust contact met mij op en dan komen wij er samen wel uit!

Staan de gebruikte producten nog op je verlanglijstje? Bestel ze dan nu voordat ze niet meer verkrijgbaar zijn. Stuur je bestelling naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten: 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten