donderdag 2 mei 2019

Stampin' Up! Mijn You Can Create It Kit unboxen

Van de week viel de You Can Create It kit weer op de deurmat. Ietsjes later dan normaal, maar er was een product uit de kit tijdelijk niet leverbaar, dus ik heb Hélène aangegeven dat ze daar wat mij betreft eerst wel op mocht wachten. Het is anders zo zonde van de dubbele verzendkosten, toch? Dus afgelopen dinsdag lag de kit op mijn deurmat. Omdat ik het zelf altijd een feestje vind om de kit te unboxen, ben ik gelijk naar mijn hobby kamertje gelopen en heb ik dit unboxing filmpje opgenomen. Ik hoop dat jij het net zo leuk vindt als ik.


En wat vind je van de kit? En wat super leuk dat de envelop van juni pas in juni verstuurd gaat worden, zodat er allemaal nieuwe materialen in gedaan kunnen worden. Ik ben nu al nieuwsgierig! Wil jij meer informatie over de kit en/of wil je de kit zelf ook bestellen? Klik dan hier om naar de website van Hélène te gaan.

Dit zat in de YCCI kit voor de maand april:

 

Op de linkerfoto staan de extra materialen, 2 vellen Whisper White, 2 enveloppen, een spongedauber en een doosje mini gluedots. Op de rechterfoto staan de producten voor de maand april! Het thema is de Classic Garage suite.

Als eerste heb ik een kaartje gemaakt van de materialen.

Stampin' Up! Geared Up Garage - YCCI

  • Ik heb een basiskaart van Whisper White cardstock genomen van 21 cm bij 14,5 cm en deze heb ik gerild op 10,5 cm.
  • Op een Basic Black cardstock mat van 14,2 cm bij 10,2 cm heb ik een stuk Classic Garage Designer Series Paper van 13,9 cm bij 9,9 cm geplakt. Hier heb ik een stukje Black/Silver Striped Metallic Ribbon op geplakt. 
  • Dit geheel heb ik op de basiskaart geplakt.
  • Als laatste heb ik de motor uit het restant stukje van het Classic Garage Designer Series Paper geknipt en met dimensionals op de kaart geplakt. De motoren zitten namelijk op de achterkant van de landkaart. 
  • Ik heb er express voor gekozen om er geen tekst op te zetten, want op deze manier kan deze kaart voor elke gelegenheid gebruikt worden. 
Van het andere velletje Classic Garage Designer Series Paper heb ik dit gemaakt.
Stampin' Up! Classic Garage Suite - YCCI

Een giftcard envelopje gemaakt met de Envelope Punch Board. 
  • Je neemt een vel van 6" bij 6" en deze leg je op de punch board aan op 2 5/8". 
  • Dan pons en ril je.
  • Je draait het DSP een kwartslag. Op de Envelope Punch Board zit in het midden een uitsteeksel en je legt de gerilde lijn precies hieronder. 
  • Dan pons en ril je weer en dit herhaal je totdat je alle 4 de kanten hebt gehad.
  • De punten kun je eventueel afronden aan de bovenkant van de punch board. 
  • Je plakt het geheel in elkaar en je envelopje is klaar.
  • Om dit envelopje te versieren heb ik een "belly band" gemaakt van de Basic Gray cardstock en deze heb ik versierd met een aantal afdrukken uit de Geared Up Garage stempelset. 
Ik heb echt alles uit het envelopje gebruikt! En dat is juist het super leuke van de kit. Proberen iets te maken met de materialen die je krijgt zonder er extra materialen bij te pakken.

Het thema van april was duidelijk de Stampin' Up! Classic Garage Suite. De stempelset Geared Up Garage en de bijbehorende stansen gaan gelukkig mee naar de nieuwe jaarcatalogus. Op dit moment zijn ze als set verkrijgbaar met een een korting van 10%. Vanaf 3 juni zullen de stempelset en de stansen beiden apart verkrijgbaar zijn zonder korting. Dus wil je gebruik maken van de korting? Bestel de bundle dan nu. 

Het Classic Garage Designer Series Paper en de Envelope Punch Board gaan helaas niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus. Wil je beide producten nog bestellen, doe dit dan ook nu. Want ze zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt en uiterlijk t/m 2 juni a.s.. Graag verzorg ik je bestelling. Het enige wat jij hiervoor hoeft te doen, is je bestelling door te sturen naar danielle.kassing@gmail.com.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten