zaterdag 13 april 2019

Stampin' Up! Onstage Düsseldorf - mijn swaps

Vandaag ben ik naar Onstage in Düsseldorf! Onstage is altijd een hele happening. Wij, als Stampin' Up! demonstratrices krijgen deze dag niet alleen producttrainingen, maar wij krijgen ook de nieuwe jaarcatalogus te zien. Daarnaast is dit het moment om oude bekenden en nieuwe bekenden te ontmoeten en samen een heleboel lol te hebben. Met een aantal teamgenootjes zijn wij er zelfs een heel weekend en reken er maar op dat er heel wat afgelachen wordt.

Voor Onstage heb ik 48 swaps gemaakt. Deze swaps ruil ik met andere demonstratrices die ook swaps gemaakt hebben en zo ga ik aan het einde van dit weekend met een tas vol nieuwe inspiratie weer naar huis. Volgende week zal ik proberen een filmpje te maken van mijn swaps.

Stampin' Up! Swaps Onstage Düsseldorf

Dit zijn mijn swaps. Zijn ze niet geweldig? Wil je weten hoe ik ze gemaakt heb? Bekijk dan onderstaande filmpje.


De navulbare eieren heb ik bij de Action gekocht, maar ik heb ze ook bij de Hema en de Blokker zien liggen. Ik heb ze gevuld met wat "gras" en een chocolade kuiken. Dit zijn alle variaties die ik heb gemaakt.

        

Ik vind ze echt super leuk geworden. Ik hoop dat de anderen er ook blij mee zullen zijn. Wat ik zoal meegemaakt heb deze dag, kan ik nog niet zeggen, want dit bericht heb ik afgelopen donderdag al geschreven. Vandaag zullen er op mijn Facebookpagina vast wel wat foto's voorbij komen en aankomende week, zal ik jullie ook een verslag geven van Onstage.

Voor nu een fijn weekend en tot volgende week!




Gebruikte producten:

1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00
Leaf Punch
[144667]
€ 19,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten