dinsdag 16 april 2019

Stampin' Up! Welke stempelsets blijven er?

Wat was het een groot feest bij Onstage en wat waren wij nieuwsgierig naar de nieuwe jaarcatalogus en alle nieuwe producten die op ons staan te wachten. En ik kan je vertellen.... er komt echt heel veel moois aan. 

Maar een nieuwe jaarcatalogus betekent ook, dat wij helaas afscheid moeten gaan nemen van een aantal stempelsets. Ik heb na zitten denken hoe ik jullie deze lijst wilde presenteren, want een opsomming van productnamen en artikelnummers is niet echt overzichtelijk. Bij mijn upline Hélène den Breejen zag ik afbeeldingen voorbij komen met de sets die juist in de catalogus blijven het nieuwe jaar en dit vond ik wel een geweldig idee. Ik heb dan ook soortgelijke afbeeldingen gemaakt. Ik wil hierbij wel aangeven, dat er in dit overzicht een aantal Clear Mount stempelsets staan, maar deze zullen vervangen worden door onze nieuwe Cling sets. De afbeeldingen blijven uiteraard gelijk. 

Dit zijn de sets die blijven.









Ik wil hierbij wel de kanttekening maken, dat als hierboven een stempelset tussen staat die op dit moment onderdeel is van een bundel, dat vanaf het moment dat de nieuwe jaarcatalogus ingaat deze bundel niet meer met 10% korting verkrijgbaar zal zijn. De producten zijn dan niet meer als bundel verkrijgbaar maar beiden apart. 

Dus staat er iets op je verlanglijstje wat hier niet meer tussen staat of wat een bundel is? Bestel het dan nu, want vanaf 3 juni is het niet meer (als bundel) verkrijgbaar. Ook zullen veel producten uitverkocht raken, dus wees er snel bij want OP = OP!

Wil je nog inkpads, cardstock of ribbon in de kleuren van de InColors 2017-2019? Bestel deze dan ook nu, want OP = OP. Deze producten zullen niet meer aangevuld worden. 

Er is een retired list. Wil je hier een kopie van ontvangen, stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com. Wil je een bestelling plaatsen of heb je vragen. Stuur dan ook een mail naar dit adres en ik help je graag verder.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten