woensdag 15 mei 2019

Stampin' Up! Animal Expedition Designer Series Paper

Deze week wil ik graag het Designer Series Paper uit de huidige jaarcatalogus in de hoofdrol zetten. Er is zoveel prachtig DSP! En dan moet ik eigenlijk iets bekennen. Als ik een nieuw pak Designer Series Paper binnen krijg, dan vind ik het echt ontzettend moeilijk om voor de allereeste keer de Trimmer erin te zetten. Het meeste papier is zo prachtig, dat het gewoon te mooi is om in te snijden. Maarrrrr...... ik heb mijzelf voorgenomen dit juist wel te doen. In eerste instantie neem ik van elk dessin een vel en daarmee ga ik dan aan de slag. En als ik er dan eenmaal mee aan de gang ben, dan besef ik ook gewoon dat het DSP te mooi is om niet te gebruiken. Het is juist zo mooi, dat je dit met iedereen wilt delen.

Zo ook het Animal Expedition Designer Series Paper. Dit DSP is niet perse te mooi, maar zeker wel TE schattig. Het duurde even voordat ik dit ging gebruiken, maar toen ik er eenmaal mee aan de slag was, wilde ik het niet meer wegleggen. Met als gevolg dat mijn pak DSP nu bijna op is! Ik zal dan ook zeker nog een pak van deze DSP bij gaan bestellen voor aankomende projecten.

Waar ik het DSP heel veel voor gebruikt heb, is voor geboortekaarten. In combinatie met de Animal Outing Bundle, maak je de perfecte kaartjes. Zo ook deze, die ik voor een lieve collega heb gemaakt.

Stampin' Up! Animal Outing Bundle, Animal expedition DSP

Op de achtergrond van deze kaart heb ik een mat gebruikt van de Animal Expedition Designer Series Paper en op de voorgrond heb ik mijn favoriete neushoorn stempel gebruikt uit de Animal Outing bundle. De neushoorn heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleur Smokey Slate. Om het geheel af te maken, heb ik een stukje Leaf Ribbon gebruikt. Het kaartje is super eenvoudig om te maken enhet resultaat is echt geweldig. Tenminste..... dat vind ik.

Stampin' Up! Animal Outing Bundle, Animal expedition DSP

De Animal Outing Bundle is t/m 3 juni nog verkrijgbaar met een bundel korting van 10%. Vanaf 4 juni zijn zowel de stempelset als de stansenset los verkrijgbaar. Dus wil je nog gebruik maken van de extra korting, bestel de set dan nu.
Het Animal Expedition Designer Series Paper gaat ons echter wel verlaten. Hiervoor geldt dat deze nog verkrijgbaar is t/m 3 juni of zolang de voorraad strekt.

Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com. Ik verzorg je bestelling graag.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten