vrijdag 10 mei 2019

Stampin' Up! Nog een keertje dan!

Nog één keertje dan...... het prachtige Happiness Blooms Designer Series Paper. Voor deze kaart heb ik het DSP echt in de hoofdrol gezet.

Stampin' Up! Happiness Blooms

Tja deze kaart behoeft eigenlijk niet echt een uitleg. Het enige wat je nodig hebt is een basiskaart van Whisper White cardstock,  een mat van Call me Clover cardstock en een mat van de Happiness Blooms Designer Series Paper. Meer als dat is deze kaart eigenlijk niet.

Nou ja ik heb er nog een strook Night of Navy cardstock opgeplakt en daarop de tekst gestempeld op een stuk Whisper White cardstock. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Vlinderdans. De kleine bloemetje heb ik gestanst met de Bitty Blooms Punches. Deze ponsen staan ook niet meer in de nieuwe jaarcatalogus. Op het moment dat ik de kaart maakte, waren de Bitty Blooms nog volop verkrijgbaar, maar op het moment dat ik deze blog schrijf, zijn ze helaas uitverkocht. Dit geeft maar  weer aan dat als je echt nog iets wilt hebben wat uit de collectie gaat, dat je dan niet te lang moet wachten met bestellen.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten