dinsdag 4 juni 2019

De nieuwe jaarcatalogus van Stampin' Up! is uit!

Vandaag is de nieuwe geweldige jaarcatalogus 'live' gegaan. Heb jij hem al gezien? Nee, nog niet? Druk dan op onderstaande foto om naar de digitale versie van de catalogus te gaan.


En? Wat vind je er van? Ik vind hem echt prachtig en ik heb dan ook al een behoorlijke wensenlijstje klaar liggen. Wat zou jij als eerste willen bestellen? Ik heb al een paar prachtige producten mogen pre-orderen, maar op dit moment staat de Magnolia Lane Suite met stip op een eerste plek hoor!

Omdat de jaarcatalogus voor een beginnende stempelaar wel eens overweldigend over kan komen, heeft Stampin' Up! een speciale catalogus gemaakt voor de nieuwe stempelaar en/of nieuwe klanten. Hierin worden dingen extra uitgelegd en Stampin' Up! heeft een selectie gemaakt uit alle producten en deze hebben zij in de spotlight gezet. Daarnaast staat er in deze catalogus ook een stempelset die niet in de nieuwe jaarcatalogus staat. Klik op onderstaande link om naar deze "beginners"catalogus te gaan.


Vind jij het nu wat lastig om digitaal door de catalogus te bladeren? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je graag een papieren versie toe. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Deze kosten zal ik je terug betalen als je een bestelling bij mij plaatst. Heb je bij mij de afgelopen maanden een bestelling gedaan, dan heb je inmiddels al gratis een exemplaar toegestuurd gekregen.

Heel veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten